A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Murano (2008)

Murano 3,5 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Silent Hunter

Szöveges ítélet

Akárhányszor a Nissan szalonban jártam megcsodáltam a bent álló Murano-t. Egy vmi nem tetszett, hogy Diesel motor volt benne. Na meg a listaára. 2016. júliusában megláttam egy használt garnaciális, kevesett futott benzinest. Tudtam, hogy eljött az én időm.

Addig akartam magamnak egy nagy dög benzines autót, amíg ez az ostoba hybrid és villanyautó világ át nem veszi a hatalmat... Az olajkályhákról meg ne is beszéljünk (TDI és társaik...).

Szóval belevágtam. Eddig életem legjobb gépjármű választása volt. Nem véletlenül hívom Silent Hunter-nak. Hátul csak egy Nissan embléma és az van, hogy Murano. A legtöbben azt sem tudják mi az. Vki itt a népítéleten írta, hogy mikor találkozik egy másikkal akkor intenek egymásnak (ez velem is előfordult már :)), meg mintha UFO-t látnának. Valóban. Igen ritka autó. Talán a Diesel verzióból több is van az utakon.

A kocsi prémium. Nem vennék mást ma sem. Se VW-t, se Audi-t, semmit. Japán, tökéletes és durva. A belseje nagyon tetszik. Semmibe sem tudtam belekötni. Az első szériának nem tetszett a műszerfala, de ennek nagyon igényes. Minden kapcsoló a helyén, mindenen látszik, hogy drága. A csomagtartója nem nagy, de pont elég. Okos megoldásokkal megspékelve

A 3,5 V6-os motor minden pillanatban kellő erőt ad a közel 1,9T-ás kasztninank. A váltója tökéletes, kifejezetten gyorsan reagál. Az automata négykerék meghajtás szintén teszi a dolgát. A fogyasztása meg annyi amennyi. Ingázásra használva simán 11 alatt van. Külföldi úton 4.000km-en 9,6l volt a fogyasztása. Ha nincs ólom az ember lábán, akkor olyan 10,4. Persze csak tudja az ember megállni, hogy nem lép oda... Ne felejtsük el, hogy 8mp-en százon van ez az "állat".

Hiba: mostanában néha a Cruising lámpa (tempomat) villog. Majd megnézetem.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gablini Budaörs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Qashqai 1,6i Acenta Következő autója? ???
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Murano 2008 (2008)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)