A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1.0 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Városi béka

Szöveges ítélet

A leend? új autó kiválasztásánál a legfontosabb szerepet az esztétikum és a fogyasztás mellett az ár/érték arány játszotta (mily meglep?). Ennek megfelel?en a következ? modellek jöhettek számitásba:

- corsa: nem rossz, de nem versenyezhet a Nissan által adott 5 év garanciával

- 206-os: 7 vagy 8 éves konstrukció, gyengébb és többet fogyasztó 8 szelepes motorral

- clio: ugyanaz, mint a 206, emellett az ABS nem szériafelszereltség

Egy szó mint száz, sikerült megvenni els? micránkat, amelyr?l 11.000 km után a következ? dolgok ugranak be:

Nagyszer? a bels? tér kialakitása, szép és igényes a világos m?szerfal, nyoma sincs a corsából ismert kopogós, fekete m?anyagnak.

Egyliteres motorja 65 lóer?t teljesit, amely b?ven elegend? a kisautónak. Az M3-ason úgy 175-tel mehettem, amikor mellettem ül? kedvesem intenziv tiltakozása arra késztetett, hogy ne próbálgassam tovább a béka határait. Hozzá kell tennem, a gázpedál még nem volt a padlón, szerintem még lehetett volna nyomni... Ugyanakkor nagy hiba lenne, ha megfeledkeznék arról az igen fontos tényr?l, hogy ennél a sebességnél már komoly halálfélelem borzolja az autóban ül?k idegeit. A futóm?vet körülbelül 130-ig nevezném biztonságosnak, utána már minden apró úthibát és egyéb akadályt követ?en végigsimit a halál szele homlokunkon. A budapesti utak viszonylatában bátran kijelenthetem, hogy a komfortérzet megfelel?, még a Thököly úton sem adta el? a "gazda seggét szétrázza a kocsi" cim? m?sorszámot.

A kis micra gyorsulására sem lehet panaszkodni, simán állva hagyja apám 1.2-es Honda jazz-ét és a kétliteres dizel c5-öt, amely nem nagy gy?zelem, tekintve hogy a 115 lovas dizel nagyon is kevés a hatalmas Citroen dinamikus mozgatásához - mégis kaján vigyorra húzódik a szám, valahányszor elt?nnek mögöttem a nagy böszme autók, amelyeket a szükségesnél gyengébb er?forrással vert meg a gyártó és tulajdonos spórolós habitusa. Persze az efféle betyárkodás meglátszik a fogyasztáson is: néhány gyorsuláspróba és Miskolcig stabil száznegyven után gyors fejszámolást követ?en elsápadtam: az egyliteres motor 8-at evett, ami nem csekélység - az is tény azonban, hogy visszafogottabb vezetési stilus mellett átlagosan 6,5 liter lett ez az érték, amire már sokkal inkább illik a "pénztárcakimél?" jelz?.

Az utastérhez visszakanyarodva ki kell emelni, hogy a tér el?l szinte fejedelmi, legalábbis az én átlagos termetemhez mérve - egy ismer?söm már kevésbé volt elégedett, amikor egy alkalommal megpróbálta százkilencvenpár centijét a kormány mögé préselni. A hátul ül?k számára mindez még keservesebb, ez azonban nem rontja szememben az autó megitélését, hiszen eddig még egyszer sem ültem hátul (hehe). Mindent összegezve a micra remek kis autó: nekem a külseje is tetszik, kedves, barátságos és nem kell vagyonokat költeni rá. Következ? dobásként már a primerát nézegetem...

Hibalista

- Mivel új autóról van szó, hála istennek nem számolhatok be semmilyen hibáról - a szervizzel kapcsolatban azonban meg kell emlitenem néhány dolgot, amely bizony negativ irányban befolyásolta a pénztárcám súlyát. Az autóhoz egy különleges ajánlat révén jutottunk hozzá, amely egy ismer?s keresked? batári segitségét jelenti. Kaptunk manuális légkondit, rádiót azonban nem. Mit tesz ilyenkor a szegénylegény? Irány a legközelebbi szupermarket, ahol sikerült is kiválasztani a legolcsóbb mp3-as cd-s rádiót, amelyet a márkaszervizben potom 30 ezerért installáltak - igaz, ebben benne volt 2 hangszóró ára is. A szervizben tett látogatást megfejeltem egy olajcserével is, amely további 20 ezerrel növelte a számlát. A munkadijjal együtt immár a számomra rémálomba ill? 62 ezer forint lett a számla végösszege. Bizom benne, hogy a jöv?ben is ugyanolyan megbizható lesz a kisautó, mint eddig - tekintve, hogy a márkaszerviz nem éppen a legolcsóbb, maszekokra pedig nem szivesen biznám a javitást.

Ide hordtam szervizbe

Nissan márkaszerviz, Mogyoródi út - a házszámot most nincs kedvem megkeresni, de a www.nissanrapid.hu oldalon bárki megtalálhatja...

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Nissan primera / Citroen C5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)