Vanilia színű méregzsák :)
Szöveges ítélet
Az egész úgy kezdődött, hogy édesanyám vett magának egy autót. Nevezetesen ezt a micrát. Tip-top kis női gép, gondoltam én pasi fejjel. Aztán kipróbáltam :) Azóta is vele mászkálok. 7000 km körül lehetett benne akkor, most van benne 17566. Ami tetszik benne : praktikus, fordulékony, kis helyen is elfér amellett fér bele csomag is, külön tetszik, hogy a hátsó üléssor előre tolható egy kis sinen így kb. 100-120 literrel nő az amúgy kissé szűkös csomagtér. A MOTOR! 82 Le, 6000-es fordulatnál. Megy mint a bolond, 865 kg-hoz szerintem elég bőven. 150-nél még húz érezni, hogy menne. 2800-3000 -es fordulattól hamar felpörög 6500-ig még 4.-ikben is.Olyan 175 körül kezd érezni, hogy a nem túl áramvonalas forma kezdi megadni magát a légellenállásnak. Na de nem is sportkocsi ez. A hangja kifejezetten morgós, húzatva sportos. A cd-s rádió is elég jól szól, néha rossz úton megugrik, de ez csak akkor fordul elő, ha már jó ideje szól.
Szeretem nagyon, mindenhová elvisz, alig fogyaszt. Horgászni, iskolába, hosszú túrákra használom, na meg városi tötyögésre is. Sáros földúton sem gond átmenni vele a könnyű kasztni előnye. A kormányzás : sebesség függő rásegítés ilyen kéne minden kocsiba :) A kormány megfelelően vastag, kicsi, sportos, rajta az audió kezelőgombokkal. Élmény kanyargós úton vezetni.
Ami nem tetszett : 188 cm-re nem elég a lábtér az ülés teljesen hátra van tolva így mögöttem sem férnek el, max. egy 3 éves gyerek. A fejtér viszont nagyon tágas. A gyári Bridgestone gumik : Vizes úton nem nagyon vannak a helyzet magaslatán, hamar megkapar, egy " élményem " országúton ért ezzel kapcsolatban, mikor 110-nél előzés közben egy víztócsában megkapart a kerék. A motorzaj, 140 felett hosszú távon kissé zavaró. 110-nél 3100 -at forog a motor 5.-ikben. Előnye viszont, hogy nem kell visszaváltani előzéshez. Elég kicsi a tankja, 40 liter körüli, hamar ki lehet autózni belőle. Persze akkor már ki van használva mind a 82 paci. A futómű is partner ehhez, szereti a gyors kanyarokat, magas kasztnijához képest alig dől meg. Normál vezetési stílussal autópályán ki lehet hozni komputer szerint 4.3-as fogyasztást is. Ez nagyjából áll is, bár néha pár decit csal a kütyü.
Praktikus a két kis kidülledő " szem " az első lámpán, ami könnyíti a kocsi elejének felmérését szűk parkolóban emellett egyedi megjelenést is kölcsönöz, konkrétan békává " varázsolja " :)
Férfi szemmel nézve is használható nőknek készült kisautó.
Összességében teljesen meg vagyok elégedve vele, nagyon szerethető kis " bevásárlószatyor ", élvezhető menetteljesítményekkel.
21.123 km van benne most. Egy apróbb hiba jött ki azóta, mióta írtam a gépről, lásd ezek romlottak el rész.
Hibalista
- kicsit magasan fogott a kézifék, a szervíz fél perc alatt húzott rajta ráadásul ingyen. Ezen kívül semmi az ég világon, egy olajcsere volt eddig. 20600 km körül : a termosztát műanyag háza megrepedt, hűtővíz csepegés. Pár nap várakozás után megérkezett az alkatrész, garanciában csere.
Ide hordtam szervizbe
OMP autóház Debrecen
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nissan Hovány, Debrecen
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17566 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | almera még megvan | Következő autója? | a micra is megvan nem tervezem lecserélni jó ideig |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
