Rafinált béka!
Szöveges ítélet
Mikor megvetük az úton nem volt ellenfél! Ment mint a golyó! Sajnos a többi autós lenézte,de megdöbbent mikor othagytam öket! A kötelező szervízen kívül (azon az 1-en, ill. a garancia meghosszabításon) nem kellet szervízbe mennem.A szervíz költségek aránytalanul magasnak tarton!!! Elkövetkezett a 42000-ik km. A motor elkezdet egyre nehezebben indulni. A szervízben borsos áron megállapították hogy a magasnyomású rendszer hibásodot meg, amit a rossz üzemanyagra vezettek vissza! Kértem hogy a meghosszabítot gariba javítsák meg! Jött a hideg zuhany!!! EZ AZ ALKATRÉSZ MÁR NEM GARANCIÁLIS! Megjavítják db. ját 140000 ft.-ért, de még így sem válalják utána a garit! Kis nyomozásom során kiderítettem, hogy az 1.5-ös dci-s motor 65 le-s változata konstrukciós hiba gyanus! Érdemes átnézni a Renault Clio, Thalia, illetve az ilyen motorral szarelt kocsikat! Egyébként 2006 novemberében sajátszememmel láttam hogy az 1000 km.-t futott Noot motorjának ugyan az a baja mint az enyémnek! A Renault Hungária, és a Nissan a tulajt hibáztatja, mert biztos "mutyizok" a gázolajjal! 4 éve mindig ugyanott tankolok, számlával igazoltam, de őket nemérdekelte! Jó vásár ez a kereskedéseknek, mert 540000.-ft-ot fizethetünk 40000 km -enként! Valakinek több km.-, valakinek kevesebb km.-t sikerül elmenni a porlasztócsúcsal! Javítani nemlehet, csak cserélni! Amíg megy nagyon jó, de meddig?
Hibalista
- 25000-nél toronycsapágy, csere gariba
- 39000-nél klimacsötartó törés,csere gariba
- 42000-nél magasnyomású befecskendező
Ide hordtam szervizbe
Nissan SUMIT Bp. Máriási út
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12200 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | saxo 1.5 d | Következő autója? | még nemtudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
