A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1.0... :( 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Pofánrugott béka!

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném h ez édesapám autója, mellyel én csak megtett km felét (szenvedtem el)... Fatert azzal sikerült AUTÓ vásárlás helyett erre a tévútra terelniük a kedves értékesít?knek, h: "holnaptól az 5 helyett már csak 2 év garancia..." amire fater le is csapott próbakör és minden egyéb nélkül. Az "aútóban" iszonyatos hangon kopog a váltó bármilyen finoman is próbálom egyik fokozatból a másikba terelni... A pedálok olyan szögben és magasságban vannak elhelyezve melynek köszönhet?en 1 teljes havi bokafájás várt rám az elején, a fék adagolhatatlan köszönhet?en a fék aszisztensnek!! a pedál útja kb 2 cm , melyb?l 1 cm holtjáték , onnantól pedig azonnal mindenki bólint a kocsiban!! ellenben komoly lassításkor a hátsó dobféknek és az abs korai beavatkozásának köszönhet?en a féker? közel sem kielégít? f?képp nem terhelt állapotban... a kuplunknak körülbelül 5-6 cm holtjátéka van ... akkor miért nem tették ennyivel feljebb a padlót?? a motor hihetetlen reakcióképtelen bármilyen fordulaton és fokozatban! a fokozatok olyan rövidek h 75-nél 5ösben már 3000-et pörög a motor, amiért annyit fogyaszt "könny? lábbal" mint az Integrám! ami azt hiszem h a súly és a teljesítmény következtében megengedhetetlen és nonszensz!!!!!!!!! a futóm? minden kanyar bejáratnál elkezd billenni nem d?lni(amiben szerintem nagy szerepet játszik a fölöslegesen magas és nehéz tet?, aminek legmasabb pontja az els? ?lések háttámlája fökött van)!!! minek köszönhet?en a város tempóját tartani szinte lehetetlen, és minden úthiba hatalmasat dob rajta és iszonyat megvezeti!! és még kényelmetlenül pattog is!! :( az ülések kiképzése borzatóan kezdetleges, formázatlan fapados és még a vezet?ülés magassága se állítható... a tükrök kiállnak és lekerekítettek , abels?vel együtt..., a kilátás lehetetlen bármely irányba!!!!!!!!!!! egyetlen pozitív tulajdonsága a lámpája amely hoihetetlenül jol vilkágít(itt legalább meghálálja az orr groteszk formáját) :) ennyi ugrott be hirtelen.. aki jót akar magának messzir?l kerülje el , de legalábbis miel?tt megvenné vigye el 1 alapos próbakörre!!!!!!!!!!!! ja igen és végezetül mindezt nem az integrához hasonlítottam hanem egy 1.2-es corsához és egy polo-hoz amelyek mindenben más dimenziót képviselnek még 6-8 év használat után is! :)

Hibalista

- MÉG semmi...

Ide hordtam szervizbe

nem márkaszervíz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (2) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14478
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? polo classic 1.4 Következő autója? bármi: japán v német, de nissan soha
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)