A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1.2 i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nevében él tovább

Szöveges ítélet

Az emberek érzelmi alapon választanak autót. Hol van már a japánok szürke, de végtelenül megbízható, precízen összeszerelt autói ebben a kategóriában? Sehol!
Inkább megveszik a franciák szép, de vacak autóit. És miért írom ezeket? Mert ez az autó sokkal inkább az utóbbi. A franciák /olaszok/ szépen tudnak rajzolni, a japánok pedig autót tudnak gyártani. Ez az új Micra tényleg szép. Messzebbről! Közelebbről már látszanak a borzasztó nagy illesztési hézagok a karosszérián. Belülről? Az anyaghasználat még csak elmegy ebben a kategóriában, főleg ha az olcsóbb modelről beszélünk. Minden fekete és kopogós. Egyébként a műszerfalnak tetszetős a formája, a kesztyűtartó hatalmas, a kormány jó fogású. Még az ülések is elfogadható kényelmet nyújtanak ebben a méretosztályban. És akkor mi a probléma? Hát az összeszerelés! A műszerfal felső borítása kitüremkedik, az autón pár ezer km után már a belső zörög, stb. És a váltó? Hiába szép a váltógomb, ha olyan érzése van az embernek, hogy mindjárt kitörik a helyéből. Miért nem lehetett megtartani az előző Micra váltóját, ami sokkal precízebb? Ehelyett " fejlesztettek " a franciák egy szart hozzá. Gratulálok! És megint a minőség! A 10000 km-t futó autón már kerékagy csapágyat kellett cserélni. A régi ´95-ös Mazdám elment vagy 160 000-t mire cserés lett az alkatrésze. A motor viszont pazar. / Talán japán?/ Jól húz, a gázreakciója nagyon jó, méretéhez képest még nyomatékos is. Keveset fogyaszt és az autópája tempót is bírja. Igaz, ilyenkor már nagyon pörög a rövid váltó miatt és hangos is. De ez nem a hibája, hisz ez egy városi autó és itt nagyon jó a rövid váltó. Az ABS-szel felszerelt fék kiváló. A futómű is jól eltalált, kicsit ráz rossz úton. Cserébe viszont stabil és nagyon jól fordul. Összességében tehát ajánlani tudom a típust, mert hibái ellenére is szerethető. Ennyi pénzért a többi modell sem jobb.

Hibalista

- kerékagy csapágy

Ide hordtam szervizbe

Nissan Óbuda

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)