A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1,2 Visia Plus? 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Még mindig szeret japán autó!

Szöveges ítélet

Céges bérlemény. El?tte egy Suzukim volt, amit kétszer is totálkárra törtem, aztán jött ez a kisördög. 1,2-es motor 80 pacival. Autópályán viszi a 180-at, gyárilag 165-öt tud...Talán vadul vezetem???
Minden ketyerével felszerelt, még születésnapot is tárol a számítógép! Nem jó semmire, de aranyos figyelmesség.
A futóm? els? osztályú, a kaszni szintén. Szinte tapad az aszfalthoz, az 5-ös úton BMW-ket lehet vele alázni. Pedig ott nem könny? a sok románt el?zgetni...és azért átlagban ?k a gyorsabbak. Sajnos. És hol vannak a rend ?rei? No de ez egy másik fórumtéma....
A fokozatmentes ablaktörl? haláli, minden cég tanulhatna bel?le. Én nem szerettem, ha folyton el?ttem kalimpál es?ben , ezen be lehet állítani! A gyári CD játssza az RW-t is! Ritka erély.A számítógépes üza. szintjelz? csak viccnek jó, még nem mertem kipróbálni mennyit csal, de sokat! Ha kiírja, hogy azonnal tankolj, még leglább 70 km-t lehet vele menni.
Beülök, beindítom a motort. Aztán ráindítok, mert nem indult be. Hittem én, amikor elkezdett köszörülni...Alapjáraton nincs hangja, szoknom kellett egy ideig! Viszont 100-as tempó fölött nem kell benne beszélgetni. Ha a motorhang nem is forraszja a torkomra a szót, az ajtókon besüvít? szél biztosan. Valamiért nem sikerült ez a szigetelés. Kb. uganolyan élmény, mint a Suzukiban. :(
A kormányzás nagyon könny?. Túl könny?.
Az üléseit elfelejtették kifaragni a tervez?asztalon, mert teljesen sík az ül?lap is, a háttámla is. Ha hátra akarnám hajtani a fejem a fejtámlára, talán hamarabb törne el a csigolyám mintsem sikerülne. Ha nem lehet használni, minek tették bele??? Jah, persze minden kanyarban lecsúszom róla, mert az oldaltartást csak az els? ajtó adja. Jobb kanyarnál meg csak fennakadok tán a sebváltón... :) És kicsi is. És nem állítható magasságban. Pedig csak 176 centi vagyok 85 kilóval. Bár nem is nekem találták ki, hanem szépasszonyoknak, bevásárolni meg a fekete verzióval villogni az "uccán". Merthogy családi autónak kicsi. A csomagtartót teljesen kitölti a servicepakk.
A hátsó ülések tologathatósága ellensúlyozza, az viszont szintén jó ötlet egy ekkorka autónál. Pont belefér e hétvégi TESCO gazdaságos nagybevásárlás szatyorhalmaza.
A m?szerfalon aranyos a nagymamám konyhájának viaszos vásznára emlékeztet? burkolat. Hideg és nyálkás a tapintása, mint az (Horgászok, figyelem!!!) angolnának. :)
Ha bekapcsolom a légkondit, meg sem érzi a motor, ugyanúgy húz, mint el?tte. Ezt csinálja utána valaki!
Összességében véve nem rossz kis autó ez. S?t! Jó. A konkurenciához képest. Is. Szerintem.
Ja, még egy fontos dolog. Ha nem én vezetném, vegyes használatban nem enne többet 5 liternél. Elképeszt?!
Jönnek a gondok....lásd 1. módosítás. + zörögnek az ablakok. Ha fel vannak húzva, akkor is fütyül a szél. A szélvéd?re nagyon tessék vigyázni, mert egy szétmázolódó légy is összekarcolja!
Hát ennyit változott a véleményem cirka 3 hónap alatt. Kicsit csalódott lettem.... :(
3.vélemény 1 év után:Egyre kényelmetlenebb. Mintha folymatosan fogyna az ülés. Hónapról hónapra. Nincs középkonzol sem, 2-300 km után nem érzem a lábam, úgy zsibbad.
CD lejátszót lásd fentebb...
De még töretlenül szeretem. A régi Suzukimhoz képest...:)

Hibalista

- 1. javítás: 45000km-nél mindkét els? toronycsapágy! MONDOM 45.000km után!!!!!
- Semmi, de egyszer ledaráltam vele két öngyikos nyuszit. Gyári szervízben lökhárító csere. Jó lett csak a színe teljesen más, mint az autó többi része. Azt mondták a reklamációmra, hogy ha bizonyos szögben nézem, egészen olyan a színe, mint a többi részen. No comment....
- Új hírek: 60.000 szervíz 70ezer. Korrekt! Még jó, hogy nem én fizetem, hanem a cég... A szél egyre jobban fütyül és folyton lerázódnak a hátsó ablakok. Néha nem nyitja ki az ajtót az infrás kulcs. Elemcsere sem segít, aztán egyszer csak hipp-hopp kinyílik. Tárgyalás után szívás, f?leg ha az ország másik felén vagyok. Kulcslyuk meg ugye nincs...persze az ok eleddig nem derült ki...
- Jah, a cd lassan megsz?nik m?ködni...
-

Ide hordtam szervizbe

Elit Group, Kecskemét
Lásd fentebb.
Csiga lassúsággal dolgoznak.
Iszonyat drága. 30-as szervíz 60ezer....

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift GC Következő autója? tetszik a f?nököm Vel Satis-a.... :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)