Imádnivaló rondaság
Szöveges ítélet
Édesanyám tavaly december döntött egy 1.0-ás micra mellett, mivel egyrészt meggy?z? volt az 5 év garancia, másrészt a menta kivitel? modellt éppen akciózták, és 2,4 mio forint egy új, klímás, 2 légzsákos, blokkolásgátlós, elektromos ablakelmel?s és ráadásul relatív új tipusú, és nem "csóró" márkájú kocsiért nagyon kiedvez?nek t?nt. egyenl?re úgy t?nik, hogy jó választás volt, ha belvárosban van dolgom, még én is inkább ezzel megyek, mint az 3-as bmw-mel. az 1.0-ás motor városban meglep?en dinamikus, ha nyomjuk neki, akkor kb. 50 km/h-ig még jóval nagyobb és er?sebb autókat is legyorsul. autópályán még nem nagyon használtuk, de egyszer már nyomtam vele óra szerint 160-nal, téli gumikon, és úgy, hogy még voltak tartalékok, de vadi új kocsit nem akartam bejáratás közben kihajtani. a rugózás eleinte, az els? néhány kilométeren egy kicsit kemény volt, de aztán kb. 1000 km után úgy t?nik, hogy "felpuhult" és meglep?en kényelmes budapest utcáin. na persze a 3-asom ezen a téren sokkal jobb, de azért egy ilyen kicsi kocsinál minden tekintetben elfogadható. az úttartás ugyancsak, na persze bizonyos keretek közt. ezt az autót azért mégiscsak nem versenyzésre tervezték. az utastér nagyon tágas szerintem, habár nem igazán van összehasonlítási alapom, de sztem akár még 4-en is b?ven elférnek benne. persze a csomagtartóba egy nagybevásárlás az auchanban már csak nehézkésen fér bele, de akinek nagy tér kell, az vegyen egy mercédesz kombit. nagyon tetszik az utastér, kifejezetten stílusos, persze nagyon egyszer? is, de nekem tetszik. az egész középkonzolon csak 4-5 gomb van, mostanság ez már ritkaszámba megy. az autóhoz nem járt érdekes módon alapáron rádió, de nem is gond, mert az álatlunk beleszerelt GRUNDIG SCD2493 minden tekintetben jobb, mint a gyári. sajnos ki is lopták már bel?le...:-( hála istennek cascos volt a kocsi, úgyhogy hamar belekerült ugyanaz a típusú rádió. minden kétségbeesett 1.0 menta tulajnak ajánlani tudom! olcsó(30ezer), mp3-as cd-ket is le tud játszani, és komolyan mondom, úgy néz ki, hogy hogyha az ember nem tudná, hogy nem gyári, akkor annak vélné, mert annyira illik a középkonzolba. eddig egy apróbb probléma volt a kocsival, néhány 100 km után csörömpölést lehetett hallani a motortérb?l. a nissanosok azonban 5 perc alatt megszerelték, csak egy h?véd?lemez lazult meg a kipufogó körül. egy kissé viszont idegesít?, hogy az elektromos ablakok, ha csak félig vannak leeresztve a menetszélben neki csapódnak az ajtókeretnek, márminthogy kissé zörögnek. na mindegy, majd ezt is talán garanciálisan. mindenkinek csak ajánlani tudom a kocsit. lehet, hogy küls?re nem igazán nyer?, de a bels? értékek nagyon stimmelnek, és még egyszer mondom: 5 év garancia!!!
Hibalista
- Eddig semmi, kivéve a lopásból ered? károk.
Ide hordtam szervizbe
Nissan ESG kft., Budapest
nagyon lassan jött meg az alkatrész...
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Nissan K-Sped kft. Üll?
ugyan a biztosító fizeti, de akkor is röhely, hogy a megbeszélt összegnél kb. 70%-kal többet kértek
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 316 coupé | Következő autója? | bmw 645ci |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
