A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1.2 alapfelsz. 2006 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha balról nézem jó, ha jobbról akkor nem!

Szöveges ítélet

Azt gondolom, hogy eléggé eltalálták a formát, sokaknak tetszik, konkrétan majdnem minden hölgy ismerősöm bele van zúgva ("olyan jó a formája meg a színe":).
Bár kisautó, de a japán mérnökök térkihasználására nem lehet panasz, azt gondolnád, hogy alig férsz el benne...és nem, elöl széltében, hosszában és felfelé is van hely (hátul persze nagyon nincs).
A belső formák és színek is aranyosak, bájosak, lehet ezért szeretni. Najó, csak ezért lehet. Ami az anyagminőséget illeti az lehetne jobb is, de hát nem prémium autó... Az összeszerelés viszont egy hulladék!! Minden zörög, kattog, csattog, de komolyan, a dobálós futómű nem csak téged, az autót is szétrázza.
Amúgy ezt leszámítva jó benne utazni, mert viszonylag magas az üléspozíció, belátod az utat, jó a motor, igaz felül elfogy az ereje (5500 után), de cserébe nyomatékos és nem feltétlenül kell visszaváltani, összességében (nyilván a kis önsúlynak is köszönhetően) dinamikusan lehet vele menni.
A futómű, ahogy említettem elég kemény és hangos, de jó az egyenesfutása 170-180 körül is (nem úgy, mint sok hasonló kiskocsié), viszont kanyarokban halálos. Egy instabil valami, nem fekszik, elpattog, sodródik, egy sz.r. Erre felhívom minden kedves leendő vásárló figyelmét, hogy kanyarokban vigyázni kell vele, a geometriával nincs minden rendben, érdemes először kitapogatni a kocsi kanyarodási határait és utána tudja az ember, hogy mi fér bele és mi nem. (Ez minden autóra és minden helyzetre igaz!!)
A felszereltség nem túl bőséges, teljesen alap, ami a legszükségesebbeket jelenti: klíma, ABS, CD, táv.kpzár, két légzsák, szervó.pont.
Mindent összevetve lehet szeretni az autót, mert kedves, tetszetős, jól megy (11 körül van százon, 180 a vége), könnyű vezetni, megbízható, nem valószínű, hogy sűrűn le fog rohadni 200.000 előtt, akinek meg fontos az anyagminőség, a jobb komfort és a "gondoskodás" az vegyen egy prémium kiskocsit.
Ja és még egy fontos dolog: nem az én autóm, hanem a feleségemé!

Hibalista

- Ez egy NISSAN kéremszépen! Még akkor is, ha ez már félig-meddig Renault kreálmány. No persze egy két éves autón azért ne romoljanak el a dolgok, úgyhogy semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Berlingo Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)