Gyenge kisvíziló
Szöveges ítélet
Alapvet?en nem lenne rossz autó, ami az árát illeti nincs összhangba a min?séggel, az értékvesztése is magas. A japán min?séghez képest gyenge, er?ssen érz?dik a renault hatás ami hátrányára válik, els?sorban a fut?m?vön és a váltón.
Hibalista
- 12000km-nél eltört a motorolajszintet mér? pálca tartója, ezt garanciába cserélték egy hét alatt, közben négy napig kaptam csere autót. A kuplung kinyomócsapágy zajos, a kuplung "rúg", melyet már többször jeleztem a szervízben, ?k azonban nem észlelik.A váltó akadozik, A hátsó futóm? gyári hibás, a kerék összetartás és d?lés sem jó, erre a szervízben azt mondták, hogy "megpadkáztam", ami természetesen nem igaz, egy nissannal szerz?désben álló szerel? igazolja, hogy így nem lehet megpadkázni, a hozzáállást pedig ? sem érti, mert a piac el?bb utóbb teljesen telít?dik és nem így kellene a vásárlókat "megbecsülni". A légzsák ellen?rz? lámpája világít, ezt is javították már kétszer sikertelenül. Az els? lámpák izzóit, nem lehet kicserélni, csak szervízben tudják, amire többször szükség volt. A jobb oldali toronycsapágynál javították, mivel a rugótól pattogó hang hallatszot és hallatszik még most is.
Ide hordtam szervizbe
Nissan Summit Bp., olajszint mér? pálca tartó garanciális cseréje, Nissan Hiezl Baja 15.000.km szervíz 25.000.Ft, Nissan ESG-nél 30.000.km szervíz az összeg 55.000.Ft, Nissan Hiezl Baja 45.000.km-es szervíz 25.000.Ft, a légzsák ellen?z? lámpa és toronycsapágynál garanciális javítás.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Colt | Következő autója? | Toyotát vagy Hondát tervezek vásárolni. |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
