A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1.2 Visia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Formás kívül-belül

Szöveges ítélet

Az autó nem az enyém volt, hanem édesapám feleségéé! De a beletett kilométerek nagy részét mégis én raktam bele ugyanis sokáig "céges autóként" üzemelt a családban az autó (családi vállalkozásunk keretein belül).

kívül-belül: igazi formás női kisautó az nem vitás. Mindig furán néznek ki benne a férfiak én mégis sokáig használtam (választási lehetőség híján) és szerettem. Bent kénylemesen el lehet férni. Elöl tökéletesen, hátul már passzentos, de lábtér még ott is akad. Az ülések elöl hátul formátlanok és kényelmetlenek. Ez egy ugribugri bevásárlóautó és nem egy granturismo. A csomagtartó nagyjából 0, de nem is családi nyaralások lebonyolítására tervezték.

felszereltség: ez az alap kivitel volt szervóval, klímával, első elektromos ablakokkal, CD-s rádióval, kellő mennyiségű tárolórekesszel, ABS-szel, dupla légzsákkal és távirányítós kp zárral. Nem sok de a minimális igényeket kielégíti.

menetteljesítmény: ebben az 1240 köbcentis motor 65 lóerős változata volt. Hát a dinamikájáról mindent elmond, hogy egyszer megakartam előzni vele egy 4 tengelyes teherautót: a helyszín egy országút éles kanyarja volt, a kanyar után olyan 40 km/órás sebességről gyorsítva akartam megelőzni, a teherautó sofőrje nem hagyta magát és kb 90-ig fej-fej mellett haladtunk majd feladtam mert jöttek szemből. Egyébként női szemmel biztosan elég a teljesítmény illetve autópályán simán bírta a 140-150 km/órát, nem érződött rajta, hogy nagyon szenvedne. És imádtam a kormányt, amely kissé túlszervósított, amolyan egyujjas, városban parkoláskor tökéletes. A futómű elég kemény, tehát az autó elég pattogós a magyarországi utakon.

fogyasztás, fenntartási költségek: 6 literrel eljártam vele úgy, hogy a haladáshoz mindig nyomni kellett. Ez tempós autópálya szakaszokon felugrott akár 10-12 literre is. A kopó fogyó alkatrészeken kívül szinte semmit nem kellett rákölteni és egyébként is olcsó besorolás alá esik mindenhol (adók, kötelező, átírás, stb)

megbízhatóság: az ABS jeladón kívül semmi sem ment tönkre

összegzés: szerintem egy kiváló kisautó hölgyeknek, a teljesítménye, méretei és adottságai tökéletesen megfelelnek annak a célnak, amelyre eleve tervezték. A formák játékosak kívül-belül, a nőket biztosan leveszi a lábukról. Vezetése élmény, mert könnyű a kormány, a pedálok, az üléspozíció magas, a kilátás remek. Aki ilyet vesz, biztosan nem bánja meg. Férfiaknak javaslom, hogy ne túl nőies színben vegyék és akkor ők is elvihetik néha egy körre.

Hibalista

- ABS jeladó

Ide hordtam szervizbe

Ismerős, - mint minden autót

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)