én nem egy nissan emblémás hulladék renaultot akartam!
Szöveges ítélet
amikor 2003 ban megláttam rögtön beleszerettem és elhatározztam hogy nekem kell egy ilyen... egy év múlva így is lett vettem egy 1.4es 3 ajtós búzavirágkék acentát.a kényelme és a felszereltsége kategóriájához képest elég magas. kinézete külsőre épp úgy mint belsőre szerintem önmagáért beszél ,a felhasznált belső anyagok szerintem tökéletesek... a bajok akkor kezdődtek amikor elkezdtem vezetni. nem a teljesítmény, hanem a minőség, hátul valami zörgött a futóműben elvittem a szervízbe ott közölték hogy a "gumipogácsa" a szétment ez az én hibám(persze azért +csinálták garanciában) ja és mivel a lakatosoknál főszezon van ezért nincs csere autó..ez két nap bkv-t jelentett 3580000 ft ért vettem!!! utána a müszerfalon világitott a lámpa bevittem nézték nézegették (lakatosnál főszezon,1nap bkv) megállapították vezérműlnc megnyúlt cserélni kell, persze ez az én hibám (de azért gariban megcsinálták)megbeszéltük,hogy mikorra rendelik az alkatrészt én vittem az autót 12nap múlva lett kész mert kiderült,hogy nem rendeltek semmit csak amikor már ott volt a kocsi (főszezon..12nap bkv) kötelező szervíz után kigyulladt az abs kontrol lámpa kiderült hogy egy szakmunkástanuló csinálta a munkát és közben le csuszott a villáskulcs a csavarról megsértette a kábelköteget... (1nap bkv) telt múlt az idő..egyszer csak nem akart elindulni forgatom a gyujtáskulcsot semmi várom a sárga angyalt..várom várom kb 2 óra múlva megint probálkozom sikerül.:) telcsi sárga lemond reggel indít semmi..sárga felhív 4óra várakozás szerelő jön diagnózis rossz az aku meg a gyujtáskapcsoló az autó jár irány a szakszervíz..ott megálapitják hogy a sárga anyalos 1 hülye mert csak az aksi szar .ok!várakozás várakozás az autó kész irány haza másnap reggel kocsi indit semmi anyázás hajtépés telefon sangyal megálapitja hogy a szakszervízben idióták mert ez gyujtáskapcsoló hiba. az volt a szerencsém hogy szombat volt és a nissan summit zárva mer így amikor a tréler letette a kocsit náluk csak a biztonsági szolgálat volt jelen és így az asisstentől kaptam csere autót:))!!! 4napig szerelték a kocsit.légzsák..na igen...már megint világított valami a műszerfalon ho ho ez az airbag felirat..nézték nézték a szakik majd jött a kérdés amitől leesett az állam"szokták állitgatni az üllést a kocsiban?"én nem tudtam hogy azt nem lehet...persze lehet, így kicserélték az érzékelőt (1nap bkv) volt még egy olyan eset is amikor a kötelező szervít keretein belül féktárcsát akartak cserélni 60e ftért közölték hogy olyan rossz állapotban van hogy az autót már csak tréleren lehet szállítani, én azér mivel ez az alkatrész nem garanciális elvittem 3különböző szerelőhöz mindegyik nézett rám bután közölték hogy ennek a tárcsának semmi baja és nehogy kicseréljem..a hab a tortán: napra pntosan 2 évre rá hogy megvettem jött egy opeles srác jogsi és papírok nélkül némi droggal a szervezetében...előzzte az álló sort 100km/h val a zebránál amikor én balra akartam fordulni az eredmény 19.6m repült a micra át az 1ik villamos sinen a másikra felakadt és azon csuszott tovább (az a régi bazaltos vill pálya 50es vll vonala) az opel az én ajtómon jött be a székek kiszakadtak lufik nyiltak motort szétvágta a sín stb.. az autót le kellet adni nissan sumiton keresztül (banki hitel)egy roncskereskedőnek..és mi a legszebb?? hát az hogy utána láttam az autómat a neten mint sérülés mentes micra
Hibalista
- 1.a hátsó futóműben valami gumipogácsa(ezt mondta a szerelő) .2.vezérműlánc megnyúlt cserélték a jeladókat a láncot a lánckereket. 3.gyujtáskapcsoló 4.akku 5.légzsákjeladó 6. abs kábelköteg
Ide hordtam szervizbe
nissan summit ix ker
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 51350 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | gallant | Következő autója? | ford fiesta 1.8d |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
