A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1.0 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Csaló

Szöveges ítélet

Soha többé Nissan Micrát!
Az autót 2005 szeptemberében, újonnan hoztam el a márkakereskedésből.
Az átvételkor észrevettem, hogy a műszerfal középső részén elengedte a patent a borítást, illetve, hogy nem talál a motorháztető vonala az oldal elem vonalával. Az 5000 km-es olajcserekor akarták javítani. Ezt nem fogadtam el, így napokkal később visszamentem, de a műszerfal problémáját nem tudták megoldani. Újabb ígéret, de nem lett belőle semmi. A karosszériára a szerelő azt mondta, hogy 5 mm-es különbségig természetes. Lemérettem, több volt. Ezt megoldották.
Az 5000 km-es olajcserére 38000 Ft-ot mondtak. Természetesen máshol csináltattam, mellesleg 13000 Ft-ért.
40000 km-nél, 1 éves 3 hónapos korában a napellenző kezdett egyre jobban leereszkedni, ha előre toltam a szélvédőre. Használhatatlanná vált, úgy kellett kileskelődni alatta. Kicserélték, akkor valamivel jobb lett, de most már megint ugyanolyan, azaz használhatatlan. Ekkorra a váltószoknya anyaga is annyira elfáradt, hogy három helyen ki is lyukadt. Csere, ez nem lyukadt ki újra.
48000 km elérésekor, 1,5 éves korára alig lehetett az első sebesség fokozatba betuszkolni. Előtéttengely csapágy csere. Azóta jó.
Ekkoriban jeleztem a szerviz felé, hogy fűtés fokozat-irány-erősség kapcsolóhármas körüli műanyag keret eltört szépen, szimmetrikusan körben. Kicserélték a teljes kapcsoló egységet (51000 km). Rá két évre újra eltört, tehát tervezési hiba, feszültség keletkezik benne. 78000 km-nél a kormányt is ki kellett cserélni, elkopott ott ahol fogtam. Ez is jobb, mint a régi.
Kb. 60000 km-nél a téli-nyári gumi cserénél vettem észre, hogy nagyon koptatja a belső oldalon a gumikat. Ez általában állítással megoldható, de nem a Micránál és nem hátul. Az egész hátsó hidat cserélték.
Fontos, hogy a kocsi garázsban állt, rendszeresen szervizeltük, óvtuk, vigyáztunk rá, nem volt túlterhelve. Második kocsinak vettük. A leggyakrabban egy felnőtt és egy gyerek utazott vele, kézitáskányi csomaggal, kb. 65 km-nyi távolságokat, óvatosan vezetés mellett.
Most jön a java és a magyar vásárlók szempontjából az érdekes. Ez a kocsi soha nem tudta hozni a katalógusfogyasztást. Legkevesebb 30, de inkább 50 százalékkal többet fogyaszt, mint amit ígértek. Városban 8,5 l/100 km, országúton 6,5 l, igaz egyszer sikerült 5,9 l/100 km-t kihozni, de ekkor 80 km/h-nál gyorsabban nem mentem és a tojás a talpam alatt nem tört volna el. Ez volt általában, de volt szélsőségesebb érték is. …. Soha senki ne higgye el a katalógus hazugságait, legalábbis a Micra esetében! Kb. ezt mondta a márkaszervizes szerelő … .
Cserélték még 55000 km-nél az egyik lambda szondát, majd 57000 km-nél a másikat is. A check engine visszajelző világított.
A fogyasztás csökkentésére (2007. 09, 61000 km-nél) kicserélték a központi egységét is (a szerelő szerint kb. 500000 Huf volt az ára). Majd , ekkor már országúton 9 l/100 km-ről beszélek, vezérmű láncot cseréltek, állítólag megnyúlt … (70000 km) . Csökkent is a fogyasztás a feljebb leírt értékekre.
Az első pillanattól kezdve rozsdás volt a pótkerék felnijének a pereme. Biztos befolyt a víz… mondták. Én rozsdátlanítottam. A benzin betöltő csonk pereme is el kezdett rozsdásodni. Ezt is rendszeresen kenem rozsdaoldóval.
Ami határozottan pozitív, hogy városra termett, könnyű parkolni, a kormányt ha meglendíted majd 180 fokot fordul, ha pörgeted a motort, sportosan vezetsz akkor lehet haladni is, igaz ekkor még többet fogyaszt.
Most 122000 km van benne és fizetem rá a hitelt… Ha 0-ban el tudnám adni boldog lennék.
A Micra előtt egy 17 éves Nissan Cherry-t hajtottam, 1,5 év alatt 60000 km-t sikerült magánszemélyként beletenni. Csak a kopó alkatrészeket kellet cserélni. Az csodás autó volt. ezért is esett a választás erre.
Erre nincs mit mondjak, csak amint kezdtem: soha többé!

Hibalista

- Napellenző, váltószoknya, kormány, műszerfal részei, váltó, lambda szondák, hátsó híd, központi egység, stb.

Ide hordtam szervizbe

INTERFLOT- Békéscsba, diplomatikusan: nem vinném oda többet soha, de most már mindegy, mert meg is szüntették.Nissan BEST POINT, Budapest -irreleváns, megszüntekNissan-GABLINI, Budapest-lerázzák az embert ahol tudják

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

NIS-SUN: Nyíregyháza-normálHOVÁNY-Békéscsaba-normál

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 121000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? cherry Következő autója? Mondeo
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)