Bucimaci, avagy a drága ékszerdobozom...
Szöveges ítélet
Összeszorult szívvel adtam el. Nagyon jó autó volt.
Ma sem biztos, hogy tudnék jobban választani. Lehet, hogy veszek egy másikat. Hihtetelenül erős motor, kizárólag városban használva 6,4 literes átlagfogyasztással, nagy nyomatékkal, rendkívül fürge és könnyed kormányzással, vidám megjelenésévél, minden "kézre áll" tervezésével nagyon jó választás volt. Nagy hiba hogy Dubrovnikban kint hagytuk a napon és nem indult a motorja. De egy óra pihenő és újraproba után megint ment tovább minden. Lelke van szegénynek (vagy tipushiba).Meggyőződésem hogy a japán autók 10 évre előbbre vannak mint a német és hogy csúcsminőséget képviselnek, éppen ezért volt egy két nem hozzá illő probléma, amit lent kifejtek.
Pro: rendkivűl jó (erős, 80 Le, nyomatékos) motor, minden (!)kézre áll, alapjáratban hihetetlenül csendes, kormányozni öröm (könnyű),ABS életet menthet (hóban nyári gumival egyenrangú útkereszteződésben csak én nem csúsztam be..)
számomra rendkívül kényelmes (keményebb, így tartja az ember hátát)ülések, rendkívül tágas, praktikus megoldások mindenhol, ablaktörlő kar praktikus, kiemelkedően tiszta hangzású gyári cd-rádió. Rendkívül precíz pedálok és motor.
Kontra:
gyújtáshiba, kevés használat után télen lemerült az akkuja,
nagy sebességnél bosszantóan nagy lég-zaj, a váltó néha akadozik, az ablakok nagyon rossz minőségűek, talán egy kicsit túl magas az autó, középen alánézve, valami doboz nagyságú dolog minden korábbi micranál lelóg, gondolom a nyomatékos motor miatt gyakran kipörgött az elsőkereke, a két ülés közötti műanyag kritikán aluli, nagyon karcolódik, Nagyon DRÁGA (volt) az autó alapára, és nehéz objektíve megítélni, de nagyon drágának tartom a szervízeket is.
Mindezek ellenére, és mivel manapság az ára is lejjebb ment és feltehetőleg a típushibákat is javították, még mindig a legjobb vételnek tartom, és mindenkinek ajánlom!Vigyázat!!Nem lesz szíved megszabadulni tőle!!
Hibalista
- 1.Forró nyári napokban előfordult, hogy nem indult a motor, minden más működött
- 2.Az Ablakok katasztrófálisak az egyébként kiválló minőséghez képest. Zörögnek.
- 3.A váltó precíz, mégis néha akadozott..
- 4.A hátsó spriccelő semmit sem ért.
- 5.A fényszóró cseréje nagyon nehézkes.
- 6.Az első anyósülést nem lehetett előre dönteni.
- 7.A hátsó ülések előre döntve nincsenek egy síkban a csomagtartóval.
-
Ide hordtam szervizbe
1.ESG-nel vettem, az eladó olvasott a gondolataimban, nagyon
meggyőző és szimpatikus volt, elsőként őt keresném fel a jöbőben is, de a szervizesre egy lámpacserét sem biznék.
2.Nissan Summithoz vittem, a második kötelezú 50 e be került,
amit nagyon durvának tartok.
Viszonylag kedvesek, de fenntartással vinném oda is.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Mint olvastam a gyújtáskapcsoló hibája tipúshiba, ezt nem említették meg nekem, hanem mellébeszéltek.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | csak japánt, nissan, mitsu,toyota, honda. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
