Amit 4700 km alatt tud: gyász :(
Szöveges ítélet
4700 km alatt 5 javítás, összesen 6-szor szervíz, teljes minőség ellenőrzés, a mostaniról még el sem hoztam, kivonul a Nissan a szervízbe. Eddigi tapasztalat: amit javítanak, ha abból van másik, amiatt vissza kell vinni gyors hamarost, azon felül, hogy még edukálnak is: kisasszony tul kevés benne a km, használja akkor nem lesz gond. Használnám én, ha nem robbanna le velem a nyaralásom első napján a puszta közepén 40 fokban...aztán szervízből kigurulva 50 km-re rá megint mert elfelejtették rendesen összerakni és motorhűtés nuku. Épp megkaptam a kioktató levelemet az ügyfélszolgálattól, "kussoljak vezethető a kocsi nem?", amikor az éjjel közepén megint lerobbant, telefon, bukott este, várakozás, taxi, másnap rohangálás. Megtudtam, azért van kedvezmény a túltárolt autókra (első kocsim, nem mondták, hogy ne vegyek 2007-ben 2005-ös gyártmányt) hogy fedezze a kezdeti szervízelést.
Arrogáns, dilettáns banda a teljes kiszolgáló-támogató háttér. Viszont én szépen lassan megtanulok hibát diagnosztizálni, autót szerelni. Vagány, csak nem erre vágytam, mikor használt kocsi helyett vettem egy kategóriához mérten drága autót. Ettől kezdve ha valaki azt mondja nekem, hogy ne vegyek Alfát mert megrohadok annyit kell szervízbe vinni, azt hisztérikusan körberöhögöm. Info: amikor a kocsit megveszed, a díler pipálja be, hogy ha lerobbansz küldhetnek-e azonnal autómentőt, vagy várnod kell egy szerelőt, aki aztán azt mondja hogy hm, hmmm, háááát és hívja az autómentőt. Mindenképpen szólni kell az Assistance-nak, hogy márpedig nem fogsz szerelőt várni, mert jár a tréler, vigyék csak ahova bírják. Kevés ráhatással ha elcsűrt helyen és időben robbansz le, a szervíz készésgesen ad cserekocsit, ezt a javukra lehet írni.
Jó kocsi lenne ez, abszolút városbarát (bár az 1,2-es 65 LE elég fika még a csereverdákhoz képest is) a szervó tökéletes, parkolni álom, és elég nagy is belül. Csak azt tudom kívánni a Micra-szerelmeseknek, hogy ne találkozzanak hibával, mert kiderül, hogy a cuki bögyörő mögött a támogató rendszer nem egyszerűen nem fogyasztóbarát, hanem összeszedetlen, hozzá nem értő, időrabló(az 5 hónapból 3 hónapot használtam az autót, viszont biztosítás, törlesztő pörög), kritikán alulian szolgáltató brancs.
Hibalista
- 1. 400 km futás szelep, vezérlőmű helyzetjel csere (kamujavítás, mert nem találták a hibát)
- 2. 700 km futás, 2 lambdaszonda csere
- 3. 4000 km futás, trafó csere
- 4. 4050 km futás, Motor hűtés nem működött
- 5. 4600 km futás, 2. trafó csere
Ide hordtam szervizbe
Nissan-Gablini, Zugló
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Kaposvár-Car
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 4700 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | peugeot 306 / Alfa 147 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
