A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (2003-2010)

Micra 1.2 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

A nagy kisbéka

Szöveges ítélet

Objektíven szubjektív véleményem:
A fogyasztása pazar: az eddigi maximum 7,5 liter volt, amit 2 termetes + 1 normál méretű utas, cseh hegyvölgybeton autópálya, decemberi időjárás, 140-150-es tempó mellett sikerült lenyomni a torkán, de vezetési stílustól függően 5,5-6,5 között tartható.
Helykínálata a kisautós méretekhez képest kiváló, ugyanakkor élek a gyanúval, hogy a Nissan üléstervező szakemberei a szovjet Lada gyárban járhattak továbbképzésen, mert az első ülések oldaltartása gyakorlatilag nulla, 100 km után pedig erősen kikívánkozik belőle az ember fia.
A motor teljesítménye megfelelő, sőt, akár még erősnek is titulálnám egy ilyen kisautóhoz, ugyanakkor talán egy picit hosszabb 5. fokozat elfért volna, hisz a 130-as tempóhoz tartozó 4000 fordulat nem túl kevés, viszont sok: a fogyasztás is "megugrik", a hangja is megjön és ez hosszútávon eléggé rontja a komfortérzetet. A motor 80 lóerejében marad annyi tartalék, hogy elviselje a hosszabb 5. sebességet.
Ami rettentően bosszant és egy Nissanhoz méltatlannak tartom:
1., 3 ajtós kaszniváltozat lévén a hátsó sorba az első ülések előrebillentésén keresztül vezet az út, melynek billentő kallantyúja féléves rendszerességgel eltörik, egyszerűen azért mert gyenge, rossz minőségű konstrukció/anyagból van.
2., a csomagtartó peremén lévő műa. lemeznek sem kellett fél évnél több ahhoz, hogy leszakadjon, ugyanis csak komoly logisztika után lehet úgy kivenni vmit a csomagtartóból, hogy az ne akarja ezt a lemezt mindenáron letépni a helyéről.
3., komolytalannak tartom, hogy egy izzócseréhez szervízbe kell vinni az autót, mert az izzóhoz csak a teljes lámpaszerelvény kiszerelése után lehet eltávolítani, amit - az 5 éves garanciaperiódusra tekintettel - nem szívesen kísérlek meg otthon.
(Megjegyzés: az 1-es és 2es hiba elhárításához kasznis szükségeltetik, akik a legtöbb szervízben csak hétköznap dolgoznak!!!)

Összességében: egy nagyon jól vezethető, dinamikus, jó úttartású autó, apró, bosszantó kis hibákkal.

Hibalista

- Fényszóró izzók - 2500 HUF / db cserével együtt (az olcsóbb fajta:()
- Ülésbillentő kallantyúk - X HUF - kasznis kell hozzá!:))
- Csomagtartó peremet borító műa. lemezt kasznihoz erősítő bolhák - 2000 HUF / csomag

Ide hordtam szervizbe

Nissan Magyar
Nissan Summit Budaörs
Nissan Dunaautó

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 41000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? F Astra Következő autója? Val´szeg Nissan Note
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 2003 (2003)

További ítéletek (111 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)