Purple Turtle (Lila Teknoc)
Szöveges ítélet
(Elnezest az ekezetek hianya miatt, de angol billentyuzetet hasznalok es tul sokaig tartana beszurogatni az ekezetes karaktereket.)
Az autot 9 evesen vettem es majd 12 evesen adtam el. Habar, mint utolag kiderult, nem volt a legjobb vetel, mert az elejen sokat kellett kolteni ra, de a problemak orvoslasa utan egy megbizhato tarsnak bizonyult az auto. Ketszer hagyott cserben (egyszer meghalt a gyujtaseloszto aztan megszivta magat), mindket alkalommal a haz elott, igy kulonosebb problemat nem okozott a dolog. Vegyesen hasznaltam, vagy varosban vagy hosszu autopalyas utakon. Ennek az autonak a varos az igazi elettere, a viszonylag rovid attetelezese miatt az egy literes motor es 55 LE ellenere nagyon furgen mozog, nagyon konnyen es jol manoverezheto, szervo nelkul is konnyen kormanyozhato es a fekjei nagyon jol adagolhatok. A nagy uvegfeluletei miatt jol ki lehet belole latni, nagyon konnyen lehet vele tolatni es egyaltalan parkolni, a legkisebb helyre be lehet gyomoszolni. Kozuton, 90-ig jol megy es keveset fogyaszt, autopalyan viszont hamar elfogy az ereje, a motorzaj nagyon felerosodik es 120-felett rohamosan megno a fogyasztasa. A motor, azt mondjak elpusztithatatlan, lancos vezerlesu, igy nem kell aggodni a szijcserekkel. A hengerfelye robosztus, nagyob hengerurtartalmu motorok is megirigyelhetnek. A Micramban eladaskor 87000 merfold, azaz 139000 km volt, de a motorja makulatlanul tiszta, mindennemu olajfolyastol mentes volt. Sem a szelepdekni, sem a valto sem az olajtekno nem engedte a legcsekelyebb mennyisegu olajat sem. Az szerviz periodusok (15000 km-kent) kozott semelyik tartalyat sem kellett utantolteni, kivetel persze az ablakmoso. A futomuve kicsit gyengenek tunik, de valojaban nincs nagyon vele gond. A katyukat nem szereti, hangos dobbanassal valszol. A magas epitese ellenere nem dulongel, bar az oldalszelre nagyon erzekeny. Mindazoknak ajanlanam a Micrat akik konnyen kezelheto, furge, de olcson fenntarthato hasznalt varosi autot keresnek, de hosszu utakra a miniatur csomagtere es a menetdinamikaja miatt nem ajanlom. Nalam 5,3 (min) es 8,5 (max) kozott fogyasztott, de a sok varosi es porgetos autopalya hasznalat mellett 7 literes atlaggal jartam vele.
Hibalista
- Kuplung, gyujtaseloszto, kezifekkabel, akku, hatso fek csere, feltengely + gumiharangok
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 29000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Orion 1.6D | Következő autója? | Ford Escort 1.6 Zetec |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
