A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (1992-2003)

Micra 1,3 NCVT 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nem igazán autó, de tök jó használati tárgy

Szöveges ítélet

Keveset fut, de azt sokszor női kezekben, ez erősen megviseli a karosszériát. Ez még a japánok 0,8-as lemez korszakából való, minden koccanás meglátszik, a karosszériások álma.

Meglepően kényelmes és tágas, az ülései nekem nagyon jók, kellemesen felfekszik a hátam a háttámla teljes hosszában. Jó, hogy vaskos a kormány, pontosak a kezelőszervek. Baromi jól kilátni belőle minden irányban, még nem a mai lőrésszerű ablakok vannak rajta. Igaz, a gyűrődőzónák méretei nem győztek meg, szóval azért a gránitszállító kamionokkal csak óvatosan...

A sok buzi kátyút jól bírja a virsligumikkal, nem ráz, csak zörög, igaz az illesztéseknél nem, csak hátul a csomagtartó tájékát nem lehet nyugvópontra hozni. A futómű billegős, szemmel láthatóan nem egy driftbajnok. Az 1,3-as motorral városban tökéletes, de 100-120-nél is még egész virgonc, utána viszont semmi. Mivel nem hagyományos automata ezért nem is eszik sokat, 7,5 liter stabilan.

Állítólag 79 ezer km-rel vettük (100 tájéka lehet reális), és így utólag visszanézve full kamu szervízkönyvel, de legalább egy biztos volt: az NCVT váltóban már cseréltek szénkefét, ami drága típushiba. Ha a váltóval ennél komolyabb probléma előjön, az egyébként igazi szopóág, halvány fingja sincs róla a márkaszervízeknek, nem is szeretnek hozzányúlni, a komplett új csere 1 milla körül. Felejtős.

Összességében korrekt doboznak tűnik, de aki egy kicsit is szereti az élményautózást, mint olyat, az felejtse el. Városban baromi kényelmes és ilyenkor nehéz kiszállni belőle, de a cvt váltó miatt, ami kb. stabil fordulatszámon tartja a motort nincs benne semmi a hagyományos autók vezetési élményéből, valahogy olyan mint egy robogó és egy trollibusz keresztezése...elég bizarr, sportfokozatban különösen.

Hibalista

- előző tulajnál kb. 75,000-nél szénkefe csere a váltóban - 100,000- Ft
- beesett az anyósoldali ablak - síncsere, ragasztás - 20 000Ft
- Folyton kiég a váltó kulisszavilágítása. 3000Ft-ot akartak kérni a "speciális" izzóért, végül a sarki autósboltban vettem egy marékkal 100Ft-ért.

Ide hordtam szervizbe

Nissan ESG
Korrekt független márkaszervíz, gyorsan, pontosan dolgoznak, egyedül az automataváltó kulisszavilágító izzójával próbáltak lehúzni.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Duna Autó óbuda
Vastag ceruza, korrekt kiszolgálás.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? -
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 1992

További ítéletek (56 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)