A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (1992-2003)

Micra 1,3 ncvt 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Imádnivaló Macika

Szöveges ítélet

A fokozatnélküli automata egy álom, csodásan lehet vele kilőni a zöldnél, dugóban nem kell szórakozni a kuplunggal, nagyon vagány. Bár asszonyka használja és imádja, néha én is inkább a kis aranyossal megyek a városban, oda ideális. Elképesztően kényelmes hogy nem kell váltogatni, és a kb. 80 lóerős motor dinamikussá is teszi. Persze para lehet ha szétmegy a váltó, asszem kb. ez az egyetlen achilles sarka a konstrukciónak! Különben nagyon megbízhatónak tűnik. Van egy suzuki is a családban, azt látom, hogy míg a suzukinál minimalista projectet futtattak, a micra kialakításánál sokkal inkább figyeltek a kidolgozás részleteire is. Az egész autó a masszivitás jellegét sugallja, nem horpadnak be a lemezei a saját súlyuktól. A kormány is egy nagyon vastag gyűrű, nem félcenti keresztmetszetű vacak.
Az útfekvése sajnos nem hibátlan, kanyarban valamiért -nem tudok rá jobb szót- annyira neutrálisan viselkedik, hogy nem lehet megsaccolni mikor kezd el megcsuszni. Semmi visszajelzés nincs a kormányon, emiatt nagyon kényelmes, de nem érzékelhető. Illetve valószínűleg a jávorszarvas teszten megbukna, ha egymás után két ellentétes kormánymozdulatot csinálok kell egy kis idő, hogy összeszedje magát, érezni, hogy a futóművet nem erre tervezték, országút, autópálya szlalomozás nem az ő szakterülete. Lehet hogy a szervó nélküli modell más, a mienk szervós, talán a csillapítás túl nagy, nem tudom.
A városban viszont hibátlan, kis helyre lehet vele parkolni, fürge, gyorsan bemelegszik télen, relatíve keveset fogyaszt. És ami a legfontosabb, bele lehet szeretni ezekbe a kedves-aranyos-bús szemeibe, utána meg úgyis minden mindegy.

Hibalista

- Kopó dolgok

Ide hordtam szervizbe

Nissan Virág Benedek utca. Ismerős, ettől függetlenül megkéri az árát, de elképesztően korrekt!!!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Suzuki Swift Következő autója? Japán!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 1992

További ítéletek (56 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)