A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (1992-2003)

Micra 1.0 16V 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Genyó, a vén kujon

Szöveges ítélet

Pontosan 12 évesen (´96-os évjárat) és 92000 km-errel vettem meg, mint első autómat. Azóta, 8 hónap alatt eddig beletettem 25 ezer kilométert, amit zokszó nélkül megbír. (Korábban valószínűleg 2-3 év alatt gyűlt össze ennyi futásteljesítmény.) A jelentkező kisebb hibákat és eddig ismeretlen működési zajokat sokkal inkább az autó öregedésének tudom be, mint az intenzív, cégautós futásokra jellemző használatnak.
Az autó egyik fő vonzereje egyébként a színe, ami nagyon hasonlít a British Racing Green-re (meg egyébként is Angliában gyártott kocsiról beszélünk). A majdnem full fapadhoz képest ez a gyöngyházas zöld fényezés nagy ajándék. Odabent térképzseb (anyósoldalon is) és szakaszos ablaktörlő ugyan van, de hátsó ablaktörlő nincs (!) és a kocsin gyárilag nincs gumi ütközésvédő (!).
A motor természetesen a kocsihoz fejlesztett 1.0 16V. Állórajtnál, kilövésben nincs vetélytársa, a gyorsulása alacsony sebességtartományban kiváló, feljebb azonban elszáll a lendület és jelentékeny időbe tart autópálya-sebességet elérni vele. A rekordom 160 km/h óra vele, 130 fölé pedig sosem szoktam vinni, de még a 140-et is gond nélkül viszi. A városi fogyasztása nem a legjobb, hosszú vidéki utakra viszont kitűnő választás. Az ülések kényelmesek, teljesen hátradöntve pedig alkalmi fekhelynek is beválnak, nem egyszer aludtam már a kocsiban így, ha vártam valakit és nem jött. :)
A K11-es Micrát tehát mindenkinek csak ajánlani tudom. Ugyanazt tudja, mint a régi Swift, csak SOKKAL kulturáltabb kivitelben. Nem véletlenül lett az 1993-as Év autója. :)

Hibalista

- 25000 km után egyelőre jelentősebb meghibásodások nélkül hajtom a kocsit, bár meg kell jegyezni, hogy az előző tulajdonosnak újra be kellett állíttatnia a kuplungot, ami most jó. Ha minden jól megy, nemsokára a fékbetétek cseréje is esedékes lesz, ezzel pedig nem árt sietni, mert nedves utakon és lejtőkön nem valami meggyőző a teljesítményük, télen pedig még a hangjuk is megjött fékezésekkor. Ezen kívül más probléma nincs, rendszeres olajcserével és karbantartással a végtelenségig elhasználható, kinyírhatatlan.

Ide hordtam szervizbe

szerelő haver két utcával lejjebb, rá lehet bízni

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Nissan-bontó, Pestszentlőrinc: korrekt kiszolgálás és árak

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 92123
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Nissan Micra K11
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 1992

További ítéletek (56 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)