Öreglány
Szöveges ítélet
A 15 éves autóval probléma nélkül megjártam Szerbiát, Horvátországot, Mátrát, Bakonyt, meg még gyakorlatilag az egész országot, tényleg sehol nem hagyott ott. Viszont öreg autó, és ugye az öregség azért nyűggel jár az autóknál is. Cserélgetni kell benne jó sok mindent, amit talán már az előző tulajt megelőző tulajnak is illett volna kicserélnie(a féktárcsák 8mm-esek voltak, az egyik el volt repedve, a kipufogó dob gyakorlatilag csak rozsdából állt), viszont alkatrész az nem nagyon van hozzá....Illetve van, de csak utángyártott új alkatrészek, amik perverzül drágák az autó értékéhez képest, bontóban semmi. Ráadásul sokszor napokat, extrém esetben heteket lehet várni rájuk.
Egyébként teljesen olyan, mint a többi korabeli kisautó, kényelmetlen egy kicsit, lassú egy kicsit ugynakkor mint írtam, ha a fontos dolgokat cseréli az ember, akkor megbízható, és szerethető jószág, és nem kell egy steril laboratórium ahhoz, hogy megszereljék ha valami baja van.
A leírt javítási költségekhez még annyit, hogy folyamatosan újítgatom fel, és hátra van még a lengéscsillapítók felújítása, illetve a karosszéria hibáinak javítása és az alvázvédelem. Ha kész, megírom a további árakat is.
Hibalista
- felső hűtővízcső 3500 ft (az egyetlen alkatrész, ami menet közben adta meg magát, a többit még idejekorán kicseréltem)
- Vezérműszíj+feszítőgörgők
- féktárcsák
- kézifékkötél
- vízpumpa
- gyujtáselosztó
- gyertyák
- olajszűrő
- motorolaj
- kipuffogó szerkezet a katalizátortól hátrafelé (hátsó kipuff. dob)
-
- A fentiek alkatrészáron 72 000 ft-ba kerültek, a szerelést olcsón megúsztam.
Ide hordtam szervizbe
ideoda, ismerőshöz, stb
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 188000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | swift | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
