Kicsi (!!!) a bors...
Szöveges ítélet
Másfél év autónélküli állapot után vettem, 2005 novemberében 330.000 Ft-ért, gondolván, jobb, mint a semmi. Az autó elég jó állapotban van, nincs széthajtva, új festés, nem rohad, nem zötyög, nem zörög...á, ezt remélem senki nem hitte el, mert iszonyat zörög, csörög belül, amit pár hónap után észre sem vettem. Motorja nagyon csendes, nagyon megbízható, 5 literrel jártam (90 km/h-nál többet nem mentem vele).
Most tervezzünk eladni. Hogy miért? Mert rettenetesen kicsi belülről. A csomagtartóba egy közepes méretű sporttáska sem fér már el, nemhogy még a háromszög, szerszámok, ezazamaz...Plusz nemsokára jön a gyermek, babakocsi bepakolásáról mégcsak nem is álmodozhatunk...
Hibalista
- - Hengerfejtömítés-csere 160.000-nél (grrr, rögtön vétel után) - 11k HUF munkadíjjal (by Ismerős szerelő 1.)
- - Gumiharang (?) + toronycsapágycserék 170.000-nél - 25k HUF munkadíjjal (by Ismerős szerelő 2.) - toronycsapágycseréket nem kellett volna, mert 3 hónap múlva (éppen most) nagyhirtelen "új" (nekünk) autót terveztünk venni.
- - Első biztonságiöv cserék - 6k HUF (bontóból - saját beszerelés).
- - Hátsó ablaktörlő nem OK, de nem csináltatom meg.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő 1. - olcsón dolgozik, jól, de a megígért határidőn jóval túl végez.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Ismerős szerelő 2. - Drágább, mint Ismerős szerelő 1., de bármikor lehet rá számítani. Toronycsapágy-cserék után a bal féltengely kopog (nem vittem vissza, letojom).
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Swift 1.3 16V GLX | Következő autója? | Skoda Fabia 1.2 kombi |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
