A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Micra (1982-1992)

Micra 1.0 LX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Auchan járat, öszvér, vidéki utitárs, bkv pótlójárat, csempeszállító

Szöveges ítélet

Párom járgánya (tipikus női választás: piros autó kell), de egy ideje én vezetem sűrűbben, lehet ez a gond, merthogy kezdi már kilehelni a lelkét szegénykém. Ereje nem sok van, de hasonló kategóriájú vasak közt azért helytáll rendesen, városban kifejezetten fürge, ennek ellenére bejártuk vele az országot nem egyszer, nem kétszer. Autópálya felejtős, 90-100 fölött elkezd iszonyatosan kajálni (8-10l), valószínűleg a 4 gang miatt, de egy kettesben eltöltött nyaralás alatt Balaton-felvidéken mértünk 4 liter körüli fogyasztást is, városban 5-6.5 közt, attól függ asszony auchan járatozik, vagy én megyek el építőanyagért. Igen, építkezünk, valószínű az ólomsúlyú jobb lábam mellett ez is egy erős érv, hogy szép lassan olajfogyás mellett megjelent a vízfogyás is, de ha összeadnám amennyit ki kellett volna fizetnem árúszállítóknak, még egy motor és futóműcsere is beleférne. Csomagtér megdöbbentő, főleg amikor muter új switftjébe nem tudtam átpakolni egyszer egy síma bevásárlást, lehajtott üléssel 300kg-ig terhelhető építkezős kisautó, vagy bicajszállító (2db), esetleg még egy nászút is belefér (nekünk sikerült pedig asszony nem egyszerű módon pakol). Az óra álláshoz hozzáadnék egy laza 50-80e km-t, van típustárs a családban, meg nézegetem a többi hasonló vasat. Szó mi szó, a japánok tudnak tömegautót gyártani, szívem szerint felújítanám, a pénztárcám viszont azt mondja, amíg van rajta műszaki addig a minimumot költsük rá, aztán csere...
... lehet egy másik ugyanilyenre ami még nem építkezett, de ha tehetném kikúrálnám magam előtte az eddig átélt erőtlenségre hivatkozva egy '67-es RS Camaro-ban :)

Hibalista

- Ablaktörlő kapcsoló 2eFt, küszöbcsere 20eFt, kuplung csere 30eFt, első szélvédő 18eFt, rükvertz lámpa kapcsoló a váltóban külön kapcsolóra kötve 0Ft, bal első lengőkar + tengely + gumiharang asszem 30eFt. - Egyetlen olyan hibája van amit nem tudtunk megoldani, csak áthidalni, az pedig a gyújtáselosztó fedél. Nagyon párás, esős időben van hogy átázik, de volt olyan mondás is hogy a fedél anyaga nagyon szivacsos, ennek következménye hogy nem indul, A legegyszerűbb, ha tartasz magadnál egy száraz cserét, 2 csavar és go. Menet közben már nem hagy ott, tartósan vidékről szakadó esőben sem :)

Ide hordtam szervizbe

Jani :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? '67 RS Camaro
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Micra 1982

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)