Auchan járat, öszvér, vidéki utitárs, bkv pótlójárat, csempeszállító
Szöveges ítélet
Párom járgánya (tipikus női választás: piros autó kell), de egy ideje én vezetem sűrűbben, lehet ez a gond, merthogy kezdi már kilehelni a lelkét szegénykém. Ereje nem sok van, de hasonló kategóriájú vasak közt azért helytáll rendesen, városban kifejezetten fürge, ennek ellenére bejártuk vele az országot nem egyszer, nem kétszer. Autópálya felejtős, 90-100 fölött elkezd iszonyatosan kajálni (8-10l), valószínűleg a 4 gang miatt, de egy kettesben eltöltött nyaralás alatt Balaton-felvidéken mértünk 4 liter körüli fogyasztást is, városban 5-6.5 közt, attól függ asszony auchan járatozik, vagy én megyek el építőanyagért. Igen, építkezünk, valószínű az ólomsúlyú jobb lábam mellett ez is egy erős érv, hogy szép lassan olajfogyás mellett megjelent a vízfogyás is, de ha összeadnám amennyit ki kellett volna fizetnem árúszállítóknak, még egy motor és futóműcsere is beleférne. Csomagtér megdöbbentő, főleg amikor muter új switftjébe nem tudtam átpakolni egyszer egy síma bevásárlást, lehajtott üléssel 300kg-ig terhelhető építkezős kisautó, vagy bicajszállító (2db), esetleg még egy nászút is belefér (nekünk sikerült pedig asszony nem egyszerű módon pakol). Az óra álláshoz hozzáadnék egy laza 50-80e km-t, van típustárs a családban, meg nézegetem a többi hasonló vasat. Szó mi szó, a japánok tudnak tömegautót gyártani, szívem szerint felújítanám, a pénztárcám viszont azt mondja, amíg van rajta műszaki addig a minimumot költsük rá, aztán csere...
... lehet egy másik ugyanilyenre ami még nem építkezett, de ha tehetném kikúrálnám magam előtte az eddig átélt erőtlenségre hivatkozva egy '67-es RS Camaro-ban :)
Hibalista
- Ablaktörlő kapcsoló 2eFt, küszöbcsere 20eFt, kuplung csere 30eFt, első szélvédő 18eFt, rükvertz lámpa kapcsoló a váltóban külön kapcsolóra kötve 0Ft, bal első lengőkar + tengely + gumiharang asszem 30eFt. - Egyetlen olyan hibája van amit nem tudtunk megoldani, csak áthidalni, az pedig a gyújtáselosztó fedél. Nagyon párás, esős időben van hogy átázik, de volt olyan mondás is hogy a fedél anyaga nagyon szivacsos, ennek következménye hogy nem indul, A legegyszerűbb, ha tartasz magadnál egy száraz cserét, 2 csavar és go. Menet közben már nem hagy ott, tartósan vidékről szakadó esőben sem :)
Ide hordtam szervizbe
Jani :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | '67 RS Camaro |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
