A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Maxima (2000)

Maxima 2,0 P5 SE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nyugodt Bálna

Szöveges ítélet

Hatalmas, biztonságos, elvileg 10 sec 100 km/h-ig, de nálam nem forgott 4200-nál többet sosem, 160 ezer km-t mentem.
Rakparton totyogva vagy autópályán 140-el (többel nem is mentem - minek az ilyennek autó!) 10 l/100 km, hétvégén Bcsabára le lehet lopánkodni (=90 km/h) 7 literből.
A motor akár a villanymoci - némán surrog, a kuplung viszont férfias (a´la Jaguar mode) . Tágas, nagyon megbízható, nem igazán sportos autó, nagyon megérte - az vegye, aki nem feltünésre vágyik, hanem nyugalomra.
Hogy el ne aludjak azért egy kis adrenalin-pumpa volt benne a vége felé: a kilóméteróra néha megbolondult, majd magától helyrejött (nem tudtam kifigyelni hogy mi okozza - a szervíz azt kérte, hogy ugy állja be hozzájuk hogy éppen 180-at mutat, ezt nem lehet teljesíteni) - de ennek ellenére meg sem csuklott , nemhogy megállt volna. Sötétzöld-metál volt, s hatalmas, innét kapta a nevét.
Aki ismeri, nem kell bemutatni: füthető motoros bőrülés stb. A 195/110-emre beállított ülés mögött még jól elfértem én magam - kosárcsapatot elvisz kényelmesen (bár a középső "kardán-alagút" miatt a középső utas lábhelye nem oly tágas... Kikimélt példányt ha kapsz: nyertél, olcsóbb az ára mint amennyit a használati értéke. Nyugaton (el)ismert, nálunk szerencsére nem: nem lopják, nem gerjednek rá az ...

Hibalista

- Az öt év garanciával nem vállalt nagy kockázatot a cég. Az egyik hengersor (V6-os) gyujtótrafója repedt el és néha zárlatos volt - de még ekkor is ment az autó. Egyszer a légbeömlő érzékelője ment tönkre - kötelező szervíznél vették észre, nekem nem "okozott" semmit. A motoros antenna (régi szép idők) tisztítását kértem - cserélték garanciában, mert nekik így egyszerübb. Ennyi. A fentartási költség azért olcsó, mert 85 %-ban a benzin (ami mindenkinek egyforma), a többi meg a ccm-hez kötött állami sarc - az öt év garancia miatt semmi nem kellett hozzá !

Ide hordtam szervizbe

Duna Auto, III. ker Zay. u (Papolczi - Csenky urak.. tényleg úriemberek!). Nem Suzuki árfekvés (ahogy az autó sem), jó közepes rezsióradíj és alkatrészárak (bár nem kellett semmi), viszont időre gyorsan, szépen, tisztán. Az árfekvés miatt nem 10 pont.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nem kell ehhez a modelhez. Made in Japan. Pár adat: egy rutin-szervíz (olajcsere, szürők stb) 30e, a 90-es nagyszervíz (6 db platina gyertya stb..) 150e.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Passat Következő autója? Opel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Maxima 2000

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)