A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Maxima (2000)

Maxima V6 2.0 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Jóságos nagydarab :-)

Szöveges ítélet

Fenntartási költségek:
Utángyártott karosszériaelemeket ne keressünk, csak üvegek, hűtőmaszk, illetve első sárvédők elérhetők olcsón, valamint normál fényszórók. A gyári karosszériaelemek aranyárban vannak (pl. 1 db Xenon fényszóró 300.000 Ft, motorháztető 190.000 Ft). Érdemes rá Casco-t kötni, mert bármilyen kis koccanásnál rögtön több százezer forintos a kár.
Kopó fogyó utángyártott alkatrészek viszont mind kaphatók hozzá, ezért a fenntartása - ha nem törjük - nevetségesen olcsó. A motor láncos, elvileg a teljes élettartamát kiszolgálja.
Egy típushibája van: a gyújtótrafók. Ha kigyullad a check engine lámpa, és dadogósan kezd járni a motor, akkor AZONNAL a legközelebbi Nissan szervízbe kell jutni. A vezérlőszoftver sajnos nem eléggé intelligens és nem kapcsolja le az adott henger benzinbefecskendezését, így a sok elégetlen üzemanyagtól károsodhatnak a katalizátorok (ezekből kettő is van, az egyik ára 150.000 Ft, a másik 270.000 Ft!!!). Egy trafócsere diagnosztikával együtt kb. 42.000 Ft.
A fogyasztás az 1600 kg-hoz képest baráti, nálam (90%-ban országúton használva) szinte mindig pontosan 8,3 literre jött ki. Városban bizonyára jóval több, de így nem próbáltam.
Benyomásaim:
Azt gondoltam, gyenge lesz a 2000 cm3 motor, de nem, szerencsére elég erős és szép V6-os hangja van.
Az autó full extrás, de a bőrülésbe lehetetlen nem beleizzadni.
Amúgy a Maximáról látható, hogy az USA piacára tervezték, egy tipikus, japán minőségű nagy, kényelmes amerikai autó.
Vezetni olyan, mintha némafilmet néznénk (nagyon csendes), nem szűrődik be a külvilág zaja. Soha nem ingerel száguldásra, ha 120-al megyünk, ugyanolyan, mint 180-al. Teljes nyugalommal nézzük, hogy küzd és izzad a forgalom többi szereplője, miközben Bachot hallgatunk, szép nyugodtan közlekedve.

100.000 km: még egy gyújtótrafó elszállt. Ezen kívül semmi hiba.

Hibalista

- Gyújtótrafók (2db) - Mind a hat hengerhez van külön gyújtótrafó a

Ide hordtam szervizbe

Soós István autószerelő és karosszérialakatos mester, Szigetvár csak jót tudok írni

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

South Car Kft, Pécs, Nissan márkaképviselet nagyon korrekt csapat

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 47000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fiesta 1.4 TDCI Következő autója? megtartom ezt még pár évig
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Maxima 2000

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)