A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » leaf (2017)

leaf Acenta 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Optimalis közlekedőedény

Szöveges ítélet

MX5 majd egy Volvo V50 T5 után kötöttem ki a Leafnél. Ehhez kellet egy éves áram elszámolás..
Egy éve szerelték fel a napelem rendszert. Par hete azzal szembesültem, hogy az áramszolgáltató nekem 70Ft-ért ad 1kW-ot, miközben tőlem 5Ft-ért veszi azt meg. Úgy döntöttem, hogy inkább autózzuk el a túltermelést.
Sajnos nincs 10en millám Teslára, így a Leafnél kötöttem ki. Alap elvárásom volt, hogy tudjon legalább 150km-t.
Volt alkalmam külföldön pár napig kipróbálni a típust. Meggyőzött. Kényelmes autó, kellemes vezetni, elfogadható a formája. No és a 40kW-os verzió is tudta stabilan a 220-240 km hatótávot.
Meglepett amikor elkezdtem utána olvasni a típusnak, ahhoz képest, hogy milyen sok van belőle az utakon, mégis ilyen kevés népítélet van róla.
Egy 2018-as 40kW Acenta mellett döntöttem.
Egész kényelmes, bár nekem nagyon hiányzik a kormany tengely irányban történő állítása. Hatul is élhető, a csomagtere pedig meglepően nagy. A 150Le és 330nm szépen tudja mozgatni ha kell, bár ezért természetesen hatótávval fizetünk. A kreszt betartva, de nem forgalmat feltartva 220km körüli távot tud.Nekem ez megfelel. Klasz az egypedalos mód. Gondolom egy fék betét szett akár 80-100e km-t is bírni fog.13-14kWh körül alakul a fogyasztása, ami szerintem igen jó. A műszerfal egész pofás, bár talán kicsit túl van bonyolítva.A központi kijelző kicsit idejét múlt, lassú, de legalább béna.
A vezetés támogató rendszer viszont jó! Végre nem kell kikapcsolni a sávtartó aszisztenst mint más autóknál, hanem ha kellene (de nem),akkor kellene bekapcsolni. A távolság tartó tempomat rendben van. A tolató kamera jó, a park szenzorok is pontosak. A kulcs nélküli rendszere egyszerű és nagyszerű.
Meglepően jó a futóműve, tempós kanyargásban is partner.
De ezzel együtt ez egy praktikus közlekedési eszköz. Nem fogja felvinni a pulzusod.
Először csak olvastam, de magam is meggyőződtem arról, hogy nem érdemes akkumulator kíméletből megállni a töltéssel 80%-nál. 100%-ig kell tölteni, mert a cellak balanszolása a töltés végén történik. Ez pedig nagyon fontos a Li-ion aksiknak! A túlmerítést is érdemes kerülni a gyengébb cellák kíméléséért. 10-15% alá ne menj. Ezeket betartva csak otthoni töltéssel érezhetően sikerült javítani az akku kondícióján.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2018
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 71000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás l
Előző autója? V50 T5 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan leaf 2017 (2020)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)