városi cirkáló
Szöveges ítélet
városi használatra nincs jobb választás. jól gyorsul és a fék is harap, így könnyű vele besorolni. az auto sulypotja egesz jol be lett lőve ezzel az alvazba epitett akksival. az ülések is egész kényelmesek. A megbízhatóságra azért adtam csak 8 pontot, mert az autó hatótávolsága véges. Az elektromotor miatt szinte egyáltalán nem igényli a szervizelést. az ingyen parkolás is nagyszerű dolog, ha van hely. Ezek voltak a pozitivumok. A rossz az egészben az, hogy a töltőknél sorban állás van(taxik és greengo-k) és nem is minden gyorstöltővel kompatibilis, az otthoni töltés 8-10 óra 0-100%-ra, ami kb. 900ft. klima nélkuli lassu kozlekedessel ez 100-130km-re elég, évszaktól függően. amikor 2 vagy több ember ül az autoban, akkor úgy párásodik, mint egy f astra. Ilyenkor a klíma sokat segít, de a hatótáv kb. 20-30%-al csökken. 100 feletti tempónál még drasztikusabb. Az aggodalmak pedig maradjanak meg azzal kapcsolatban hogy mi lesz a 8-10 millios autoval, ha az akku teljesen elhasznalodik. Otthon mindenki szamolgassa ki hogy megéri-e a vásárlása. jobb kalkulálni azzal is ha esetleg Magyarországon is ki lesz epitve normalisan a toltohalozat, akkor fizetosse teszik-e. mert ha igen, akkor már biztosan nem éri meg, annak ellenere hogy 80%-ra 30 perc(télen 40 perc) alatt feltolt.
Hibalista
- ablakemelő(tipushiba)
Ide hordtam szervizbe
notarius gablini
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | skoda octavia | Következő autója? | mazda 6 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |