A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Leaf (2010)

Leaf Accenta 30 KW 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ingázó célgép

Szöveges ítélet

Meglepődtem, hogy mennyien írtak külföldről a Leafről, így gondoltam megosztom az itthoni tapasztalatokat is. Én napi 2x50 km ingázásra vettem az autót, erre nagyon kiváló célgép.

Amikor megvettem, 63e km volt benne, 12 pálcás volt az akku. Ekkor igazi jó tudatlanként elkezdtem használni, szépen mindig teletöltöttem, majd mentem vele. 2 hónap múlva már csak 11 pálcám volt, ekkor elkezdtem a 80-20-as szabály szerint töltögetni az akkut (ha lehet, ne töltsd 80% fölé, és lehetőleg ne engedd 20% alá a töltöttséget), mentem vele 30e km-t és még minig 11 pálca van.

A kocsi nagyon óvatos vezetés mellett országúton tud 200km-t, normál használat mellett én kb. 150-170-et tudok vele menni, ami város + autópálya, 108-ra akasztott tempomattal. Télen ez leugrik 130km környékére.

Maga köcsi elől kényelmes, hátul kb ok két embernek, de 5-en nem a legtágasabb. Vezetési élményt az általános villanyautós nyomaték ad, a kormány nem emlékeztet a Nissan 200 SX-emre, viszont az alacsony súlypont miatt meglepően jól tapad kanyarban. Mindezek ellenére én nyugdíjas módon közlekedek vele, nem kapkodok, jobban örülök, ha alacsoyabb a fogyasztás, minthogy toljam neki. A computer szerint a vegyes fogyasztás értéke 14.8 KWh, 32e km-rel ezelőtt amikor megvettem még 15.6-ot mutatott.

Az autó kezelése tök egyszerű, kb. olyan mint egy dodgem. A sebességváltót a megfelelő fokozatba tesszük, és megy. Nem kérdez semmit. Csak suhan, lakott területen belül, tehát ált. 50-ig szinte teljesen hangtalanul, és vibrációmentesen. Egy-egy rázósabb dízlmotor után ez nagyon jó érzés.

A költségek oldaláról: a vételár tetemes volt, kb. 12 ezer € szurkoltam le érte (4 éves, 63ekm), de azóta sokat nem kellett rákölteni. Évente kötelező szervíz a Nissannál, hogy megmaradjon az akku garancia, némileg lehúzós 50és 100e között, valamint a sarki szerelőnél vásárlás után lecseréltettem a hajtóműoljat, kell bele 2 liter - ez nem tétel, de ha hallgatunk a Nissanra, hogy az az olaj élettartam garanciás, akkor lesz egy drága váltófelújításunk... Az olaj ami kijött belőle nagyon cserérett volt. Az ablakemelő vezérlőpanelje elromlott, a gyári horror 60e forint, javítani nem lehet. Még filózom rajta, hogy rendeljek-e bele az ebayről használtat 15e-ért, vagy szánjam rá magam az újra. Más még nekem nem jött elő, az autóban most van 95ekm.

Az ingyenes parkolás, az ingyenes cégautó- és gépjárműadó hab a tortán. Azt hiszem ez az autó marad a családban sokáig igáslónak...

Hibalista

- ablakemelő kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gablini Budaörs

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

A sarki haver

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 63000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Megane CC Következő autója? Model S
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Leaf 2010 (2012 - 2013)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)