A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Laurel (1981-1985)

Laurel C31 (2.4) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tekintélyes japán csatahajó

Szöveges ítélet

A C230-as egy hihetetlenül impozáns autó. Ahol megjelentem vele, néhányan tátott szájjal bámultak.
Nekem is nagy dilemmám volt az alkatrész utánpótlás. Nem azért mert elromlott volna rajta, de az idegesít? apróságok, mint hogy a krómozott m?anyag díszekr?l lepörög a krómréteg, a gumicsíkokból kirohad az acélbetét, a tömít? ajtógumik, szélvéd?gumik szétrohadnak. Ezeket pótolni, majdnem olyan nehéz feladat, mint egy 20 éves Ford Escortba ilyesmit találni (üzletben szinte nincs, a bontóban vagy kivágják hogy az üveg ne sérüljön, vagy ugyanolyan rohadt mint amit ki kéne cserélni).
Megoldásnak az látszott, hogy Japánban él? magyar ismer?ssel, és gyorspostával oldottuk meg az alkatrészek hazajutását. Lényegesen olcsóbb, mint az európai "japán autóalkatrész hiénák"-on keresztül.
Tulajdonképpen nem akartam eladni, de a nejem nyomására megváltam t?le (hogy meg tudjuk venni a Renault Rapidot. De a Renault Rapid t?lem olyan nevet kapott, melyet a TotalCar.hu kultúrált környezete miatt, itt most nem írok le).
A C31-es eztán lesz restaurálva, de még olyan n? nem született a földön, aki engem rá tudna bírni arra, hogy megváljak t?le!
A 230-ashoz szervizleírást is begy?jtöttem, így ha valakinek szüksége van rá, készül a szkennelése!

Hibalista

- Elektromos vezetékek. Rejtélyes módon, megszakadtak a kötegben. Els? körön provizor vezetékekkel kiváltva, a mostani gazdája, megszállott módon az egész kábelköteget kif?zte, és aprólékos munkával a bizonytalan vezetékek helyére újakat húzott be.
- Elkeserít?en rohadt a lemez. Mikor hozzám került, már voltak benne mekk-elek taknyolások. És (sajnos) a felújítás alatt is volt olyan lakatosmunka, amely megérdemelte volna a tulaj cégérének leverését (papagáj által). A fényez?nek sajnos nem volt túl könny? dolga...
- Összességében soha nem volt vele bajom, mikor eladtam akkor volt 23 éves, most egy 10 éves Renaultot vagyok kénytelen életben tartani, de visszasírom a Nissant!!!!
- Jelenleg egy C31 tulaja vagyok. De egy 230 -asom volt, amir?l csupa jót írhatnék még.

Ide hordtam szervizbe

Nem hordtam szerel?höz. A lakatos nevét inkább nem publikálom, végezze csak a dolgát a maga igényességével...
A fényez?t Takács Zolinak hívják, Dunaújváros környékén az egyik legjobb!

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Ritkán volt rá szükség. Egyrészt az apróságokat mindig én javítottam, m?szaki vizsga felkészítésre Fodor Józsihoz vittem.(Dunaújváros)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1983
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 235000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 105s Következő autója? NISSAN LAUREL!!!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Laurel 1981

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)