A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Juke (2010)

Juke 1.6 Xtronic, Tekna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Katasztrófa... Anyagi csőd.

Szöveges ítélet

Tisztelt Nissan!

Egy 2014 augusztusi, 47.500 km-t futott Nissan Juke CVT váltós gépkocsi
boldognak egyáltalán nem mondható tulajdonosa vagyok.
Korábban írtam már Önöknek a gépkocsi összeszerelésével és minőségével kapcsolatban,
leveleim visszakereshetőek.
A mostani probléma azonban már igazán húsba vágó, ugyanis a múlt héten jártam a budaörsi
Gablini szervízben a gépkocsinál jelentkező váltóhibára gyanakodván.

Ez év januárjában is jelentkeztem a szervízben, mert "csilingelő" hangot hallok a motortérből.
Ez a jelenség egyébként továbbra is érzékelhető. Akkor azt állapították meg, hogy ez valószínűleg a vezérműlánc kezdődő hibája, de a csere még nem indokolt. Mindenesetre a diagnosztika és a próbaút 15.000,- Ft-ba került.
Múlt hét csütörtökön az Xtronic váltó hibáját állapították meg. A gépkocsi kapott egy software-frissítést, melynek köszönhetően a vezethetőség jobb lett, de a jelenség - miszerint lassítás után a gépkocsi nem tud gyorsítani, sőt rángat továbbra is jelentkezik. Nagyon óvatosan tudom kezelni a helyzetet, de a gépkocsi így majdhogynem életveszélyes. És ez nem vicc kérem szépen: bizonyos forgalmi helyzetben ÉLETVESZÉLYES lehet!!!
Ez a frissítés 38.000,- Ft-ba került, de ami az igazán elkeserítő, hogy a szervíz tájékoztatása szerint a CVT váltó cseréje a megoldás. Ennek ára 1.600.000.- Ft. Egymillió-hatszázezer FORINT. (időközben fény derült a pontos árra:
2.600.000 - azaz KETTŐMILLIÓ-HATSZÁZEZER)
Én nem gondolom, hogy ez normális egy 5 és fél éves, 47.500 km-t futott gépkocsinál. Ezt a majd' 50.000 km-t jórészt autópályán vagy autóúton tettem meg, városi közlekedésben alig használtuk, tehát nem kellett magát halálra váltogatnia. A gépkocsi a kötelező szervízeken részt vett, mindegyik szervíz és a garanciális javítások a budaörsi Gablini telephelyén történt.
Azért is fáj ez nekem, mert 2015 májusában panaszkodtam a váltóra (akkor még egy éves sem volt a gépkocsi), de elhajtottak azzal, hogy "ez ilyen".
Úgy terveztünk és azért vettünk új gépkocsit, hogy legalább 10 évig kiszolgáljon - kiindulva a mi használati szokásainkból. Hát, nem jött össze. Köszönjük NISSAN.
Lehetséges, hogy ez az eset megérne egy fogyasztóvédelmi kivizsgálást is. Megérne egy TotalCar cikket és a többit is...

Hibalista

- XTronic váltó a garancia lejárta után négy hónappal. Új váltó ára 2.600.000,- Ft, a munkadíj 220.000,- Ft. Totálkáros a gépkocsi.

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gablini Budaörs

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2014
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Almera Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Juke 2010 (2011)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)