A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Cherry (1982-1986)

Cherry 1,3 DX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi Nissan

Szöveges ítélet

Jó gyorsulás - 14s alatt
gazdaságos, megbizhato autó volt.
Alkatrészre évente átlag 400EUR-t költöttem.
+ karosszeriafelujitas 2x 1000 EUR

Belgiumból hoztam be magánimportban 1991-ben. Mint kiderült, a kmórája valószínűleg vissza volt tekerve - lásd hibalista. A kupplung és hengerfej cseréje szinte azonnal a vétel után szükséges volt. A végén 2004-ben - első új autóm megvételekor (lásd. Hyundai Accent népítélet ´Kitűnő egy gép´) - 4.000 koronáért (28.000 Forint) adtam el. Most már -főleg Csikós Zsolt Mazda626-os cikke után - kicsit bánom, hogy nem tartottam meg 2. autónak.

Hibalista

- A 13 év során a következőket cseréltem (a teljesség igénye nélkül).
- 1) Karosszéria
- Első szélvédő.
- Karosszéria generáljavítás kétszer. Küszobök, sárvédőívek, hegesztések, stb.
- Törés miatt: Hátsó ütköző 2x, Hátsó lámpa, Első helyzetjelző lámpa
- Első lámpa a reflextükör rozsdásodása miatt.
- 2. Elektromos Rendszer:
- Ablakmosó motor csere.
- Ablaktörlő bajuszkacsoló.
- 3. Fékrendszer:
- Féltárcsa, dob 1x
- Fékpofák többször.
- Fékcsőszakadás 1x.
- 4. Kupplung 1x
- óra szerint 105.000 km-nél
- A végén, 230.000km felé szintén aktuális lett volna.
- Ebből következik, hogy ennek az autónak is vissza volt tekerve a kmórája, pedig Belgiumban vettem.
- 5. Futóműelemek
- Hátsó lengőszárnyak.
- Hátsó lengéscsillapítók.
- Kerékcsapágyak 4 db.
- Jobb és bal csapok a korményműben. 3x.
-
- 6. Motormechanika
- Hengergejpakolás 1x.
- Hengerfejcsere 2x.
- Motorcsere komplett 1x.
- Karbuátorcsere 1x.
- Kipufogó 2x.
- Kipufogó gyűjtő (4-1), 1x.
- Hűtő 2x.
- Hűtősapka 1x.
-
- Mindez így soknak tűnhet, szerintem 13 év és 230.000km alatt normális, ha az autó eleve 6 éves volt. Mint a listából látható a kormányművel, a felgüggesztésse, ventilációval, elektronikával szinte semmi gond sem volt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1985
Kényelem (6) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 235000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? SKODA 100L Következő autója? HYUNDAI ACCENT 1,3i 12V SOHC
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Cherry 1982

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)