A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.5 Visia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zöld béka

Szöveges ítélet

Belső tér és kényelem
Amikor én vettem, szerintem az egyik legjobb ár/érték arányú autó volt, főleg hogy a többi esélyes versenyzőt nem lehetett személyre szabottan felszerelni, vagy/és 1 millióval drágábbak voltak. Én kb. 190 cm magas vagyok, kb. 100 kg. Elöl nagyon kényelmesek az ülések, kevés autóban ültem még, aminek ilyen kényelmes a vezetőülése. Hátul sajnos magam mögé épphogy beférek, és így csak 4 személy tud csak utazni (hátul középen nem kívánom senkinek), de mint említettem ennek a méreteim és ismerőseim méretei is lehetnek az okai:-)) Viszont pl. két felnőtt és két gyerek számára ideális. Csomagtartó mérete szerintem OK. Kárpitok tisztítása egyszerű, gyorsan megy, csak a megfelelő szerek kellenek hozzá, mert különben valóban foltos marad a műanyag. Amúgy a műanyagok valóban kemények, de legalább mindent kibírnak és nehezen sérülnek.

Teljesítmény
A gyorsulás az igen szerény, egy hasonló autó, pl. Renault Megane 1.4 98LE érezhetően és láthatóan jobban gyorsul. De a nyomatéka viszont a Nissannak jobb. A nyomatéknak köszönhetően viszont nem ijed meg a hegyektől, érdi domb nálam a mérce, ott kényelmesen megy 170 fölött négy személlyel csomagokkal, amúgy utazni szerintem a 140-150 az ideális, mert ha az ember spórol (mint ahogy én szoktam:-)) akkor 7,5 körül tartaható az autópályás fogyasztás is ha 4000 alatt tartotm a fordulatot (ez 148km/h-nak felel meg).

Hangszórók
A gyári hangszórók minősége enyhén kifejezve is siralmas. Megoldás: első hangszórókat kivágni a műanyag keretből, a keretre négy lyuk, bele egy 13cm-es hangszóró + felülre a tükör magasságában pont belefér a műanyag háromszögbe egy-egy magassugárzó a két oldalon, hátulra a kalaptartóba meg két ovális hangszóró. Ja és mindenkit óvva intenék a gyári Nissan hifi-től mert a fejegység tudása silány, és fele pénzért igen komoly fejegységeket lehet kapni (EQ,mp3,stb...)

Futómű->komfort
Aki franciásan kényelmes autót szeretne, meg nagy himbálózó kasztnit, no az ne ilyen autót vegyen. A hátul ülők egy-egy vasuti átjáró alkalmával arra szoktak panaszkodni, hogy elharapják a nyelvüket. Szóval a futómű és a rugózás igen kemény, viszont emiatt tökéletesen ívre lehet tenni kanyarban az autót, és igen nagy kanyarvételi sebességet tesz lehetővé.

Zajok az utastérben
a műanyagok hajlamosak zörögni, de ezt orvosolni lehet ha egy kis ragasztót kenünk alájuk abból, ami az ajtófólia alatt van. A motorról lemaradt a szigetelés, de szerintem a motorhang egyáltalán nem zavaró, konkrétan 120-ig nincs ötödikben. De ez lábméret kérdése is, ki mennyire tapossa a pedált. Amúgy szerintem szép hangja van neki, nem ez a magas 1.2 vinnyogás, inkább öblösebbnek mondanám.
A futómű sem egy csendes jószág, szóval zörgés lesz bőven:-)) De a magyar utakon mit is várunk... Nekem tőlünk nyugatabbra viszont abszolút elhalkul az autó. Érdekes, ez valamit sejtet a kátyúk nemlétéről...

Összegzés, fogyasztás
Végső soron meg vagyok elégedve az autóval, kár hogy nem a japánok gyártják, mert szerintem érezhetően jobb lenne a minősége. Soha nem hagyott még ott sehol, remélem ez így is marad. A gyári gumik (Bridgestone) esőben történő haladásra és megállásra tökéletesen alkalmatlanok, és kanyarban iszonyatos az oldalkúszásuk, valamint nyeklenek össze-vissza. Fényezés is szerintem OK, bár ritkán mosogatom, de két év után is még szép színe van. A kipufogó természetesen rohad (előtte két Mazdánk volt) mind a kettő elhagyta kétévesen...
A fogyasztás nagyon barátságos: nyáron csak városban klímával állandóan kb. 8-8,5l, országúton higgadtan 110-zel 6,8l. Vegyes 7,1-7,5l/100km.


Személyes benyomások
Relatíve szerintem sokat járok vele, igyekszem megadni mindent neki, amit az ő kér, így nem is fog otthagyni remélem sose, és a vezetése is élvezetes:-)) Nekem személy szerint nagyon a szívemhez nőtt, az egy két kicsi hiba(lent megnevezettek) megbocsátható, hiszen senki és semmi nem tökéletes. No hát ilyen az én kicsi zöld békám:-)))

Hibalista

- A lambdaszonda szegényke meghalt(amúgy az ára kb. 43ezer lett volna), nemcsoda, hiszen a szuper (talán Renault?) csatlakozó lelazult és néha kapott áramot (feszt.) néha nem, és ezt az elektronika nem szereti... Kisebb nógatás után csak sikerült kicserélni garanciába 36ezer km-nél.
- Aztán következett valami eszméletlen fémes csörgés zörgés a motortér felől... Egy kedves szerelő barátom 10 perc alatt orvosolta a problémát két csavarral, a kipufogó volt a ludas, meg a hővédő lemeze.
- A belsőtér világítás természetesen nekem se akart működni, kipattintottam, egy csavarhúzó kellett hozzá, és már kész is, azóta is jó.
- Gyári Osram égők fényereje kívánni valót hagy maga után, és nekem valamiért 1 hétig bírták, a tartalék is. Azóta a General Electrics nagyfényerejű(fehér) égője 1,5 éve tökéletes. A lámpát viszont célszerű beállíttatni mert szerintem gyárilag kicsit levilágít.

Ide hordtam szervizbe

Egy nagyon rendes megbízható helyi szerelő

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A márkaszervízeket, amelyekbe jártam, egy részét nem szeretném kommentálni... Sajnos a garanciális cserét kivéve kevés jó tapasztalatom volt velük...

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mazda Következő autója? Nissan Primera (ha tellik majd rá 5 év múlva:-))
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)