Telefosott fostalicska
Szöveges ítélet
az említésre méltó pár jó tulajdonsággal hamar végzek: négy kereke van, ergo nem kell letámasztani, mint egy biciklit. ennyi jó tulajdonsága van összesen. ezzel végeztem.
nade a ganéjsága. hát valami iszonyat az autó.
inkább nem írom le, mert fölhúzom magam rajta. csak címszavakban. a váltó egy ganájdomb. ezt a franciáktól örökölhette, mert ilyet én még nem tapasztaltam. igaz csak német autókat hajtottam, nadeez kérem szépen... 10 centis köröket simán leír menet közben a kar a levegőbe. ennyit a pontos kulisszáról.
kuplung dettó.
fékhatás: nulla.
rugalmasság, erő: szintén nulla.
nedakéretik szépen, hogy szarrá beázik az autó, az azért már nem szubjektív. zörög bent az első szélvédő. zörög. márpedig akkor mozog is. ha meg mozog, akkor ott rés is van. szarrá ázik. az ülés és ajtó közötti rekesz eső után csordultig van vízzel, gondolom kijut belőle a szőnyeg alá is. azt a rekeszt szerintem egyébként épp erre a célra találták ki, mert egyébként minden másra használhatatlan. oda emberfia keze nem fér le. a kézifékkar előtti horpadás is csurig szokott lenni. oda már gyárilag csináltak túlfolyót, kivágtak egy rést, és azon le tud folyni a 3 deci fölötti mennyiség. remek, gondolhatnánk. ha egyébként lenne kedvünk vagy agykapacitásunk gondolkozni, és nem kötné le teljesen az autó párátlanítása. én ilyen autót még nem láttam, ami ennyire párásodik. és nem is tudom lefújni, mert vagy minden levegőt a szélvédőre nyomok, vagy a kabinba. a kettő együtt nem megy, nincs olyan állása a választógombnak. de mondjuk mindegy, mert nem is lehet lefújni. minimum klíma, nyakig föltekert fűtéssel. 11 literes fogyasztással.
röhej, a rádió, az ablakemelő, hajaj, micsoda hangok. a csomagtartót nem lehet kulccsal bezárni. ha befosik a távirányító (volt rá példa), akkor nem lehet bezárni. nem záródik be. miről is beszélünk, franciajapánok??? jah, a kedvencem, ami mindent jellemez. a rádió alatti rekesz. ez mindent visz. ezt még csak véletlenül sem úgy alakították ám ki, hogy abból ne essen ki semmi, hanem épp ellenkezőleg. ez nem befelé lejt, áhhhh nem, az éppen kifelé, a kabin felé. és egy 1 miliméteres peremet csináltak, hogy akkor majd megfog mindent a kipottyanástól. namost... nem sikerült. hullik az öledbe a cucc. minden, ezt gondolom ők is hamar észrevették, és csináltak egy másik rekeszt a műszarfal tetejére. az meg ugye evidens, hogy az abban lévő apróságaid 200 kandellával világító képe a szélvédőn tükröződik, és minden mást elhomályosít. az itten nem számít.
mint ahogy az sem, hogy eszelős szélzaj van benne, ha akár csak kicsit is lehúzod az ablakot. merthogy egyébként muszáj lehúznod, mert valszeg a beáramló levegőt a motor kartelteknőjén keresztül hozzák be, hogy hűtse az olajat. meleg levegőt nyom be akkor is, ha le van tekerve a fűtés.
az, hogy javíthatatlanul húz jobbra, hát nem is tudom, gumi probléma. hogy a legkisebb úthibán is elpattog, az még jó is, mert meg lehet tanulni vezetni.
mondjuk erre tényleg a legjobb. összetörni való cégautónak. arra kiváló. én is erre használom, de félek, hogy mocskabbat kapnék helyette, mondjuk egy primérát. 1,6-ost.
a jó isten mentsen meg tőle...
fölgyújtani való ganéjdomb, de még le sem égne, mert csordultig van vízzel
Hibalista
- az elakadásjelző kapcsolóján kívül minden, ami csak létezik
Ide hordtam szervizbe
inkább nem mondom
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | Ford |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
