A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.5 Acenta Plus 4a 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szélesszájú vipera BMW-s orral

Szöveges ítélet

2007.09.27.

2006 év vége felé vettük az autót. Próbálok objektívan írni róla jó és rossz dolgokat, de lehet nem mindig fog sikerülni.
Összességében megvagyok elégedve vele, pár kisebb-nagyobb hibát leszámítva.
Nekem minden tekintetben előrelépés volt az F Astrához képest, úgyhogy igazából csak ehhez tudom komolyabban hasonlítani. Formája szerintem szép, nem kihívó, nem is totál unalmas, igazából asszem elegánsnak mondható. A motorjával én eddig megvagyok elégedve, szerintem kb. hozza, amit várni lehet 98 LE-től. Az igaz, hogyha nagyon menni akarsz vele, akkor 4000-ig kell pörgetni, onnan megindul elég jól. Ami nekem nagyon tetszik, hogy 150-től, ha odalépsz, hallod, és érzed is, hogy 180-ig nagyon megy. A végsebességre sincs pamaszom,mert a hosszú váltóáttételezésnek köszönhetően az órája szerint 202-203-at már ment. Szerintem még egy picit ment volna tovább kb. úgy 205-206-ig. Ez nekem bőven elég. Olvastam többektől, hogy a motor hangos. Én úgy látom nem a motor a hangos, hanem a motortér szigetelése a hiányos inkább, a motor hangjában én semmi kivetnivalót nem tapasztaltam. A motortér kicsit (fogalmazzunk úgy, hogy fapados) érdekes. A váltó nagyon Renault-osra sikerült, a tolatós fokozatot néha nehezebben veszi, de hát mit várjunk, ha a Renault bevásárolt a Nissannál?! Nekem nem ír le köröket a kar menet közben, csak egy kicsit remeg, de nem láthatóan, inkább csak fogásnál érezhető. A futómű szerintem nem rossz, ha autópályán közlekedsz vele, viszont a magyar utakra nagyon kemény, mondhatni esetenként veseszaggató. Pozitívuma, hogy a kanyarsebességre jótékony hatással van, így relatíve jó sebességgel lehet bevenni a kanyarokat anélkül, hogy azt éreznéd ez már nem biztonságos. A kormányszervó erőssége közepesnek mondható, nem túl könnyű, de nem is nehéz. Asszem egy kicsit túlkormányzott a gép. Az autó méretei szerintem helyén vannak, egyedüli kivetni való az a hátsó üléssor lábtér kínálata. Az tuti, hogy magam mögött nem ülnék, mert nem tudnám a lábaimat kényelmesen sehova se tenni anélkül, hogy ne bögdössem a vezetőt. A csomagtartó elég nagy, elfér benne sokminden. A fogyasztása nagyon attól függ, hogy ki, és hogyan vezeti!!! Nekem mostanra, hogy eltelik lassan egy év, azt mondhatom, hogy 120-130as tempónál (és a kettő között:)) országúton városokon való átutazással 6,3-6,7 között fogyaszt 2-3 személy+csomagok esetén. Városban azért ennél tud jóval többet is lenni, pl. Pesten a 9 liter is megvan. Összességében a fogyasztással megvagyok elégedve. A klímája az brutális, ebben egy zónás digitklíma van, de nagyon erős, szó szerint az ember haja is libeg, ha odavered neki. A fűtés is kiváló, nagyon gyorsan bemelegszik a motor, úgyhogy a kellő hőmérséklet hamar rendelkezésre áll. Azt sajnálom, hogy a gyári CD lejátszó nem egy Pioneer,de legalább mp3-as lehetne. Na mindegy ez van.

Problémák:
Az első érdekes dolog az volt, hogy szépen jött a hüvősebb idő, és az első fényszórók búrái belül elkezdtek bepárásodott a szélektől befelé haladva. Visszamentünk a kereskedőhöz, azt mondták a Nissan nem tud mit kezdeni ezzel a jelenséggel, mert nem garanciális probléma. Talán megoldódott, talán nem, nem derült ki azért mert kb. 1,5 hónapja a légzsákvisszajelző elkezdett villogni. Szervíz, diagnosztika, nincs hibakód, hibajelzés törlése, 2 hét elteltével ismétlődik, ezuttal egy másik szervízben ugyanez, de azért megnézté a vezetékeket legalább, majd újabb 2 hét, és 3. alkalommal is villog. Légzsákcsere. Hollandiából jött a légzsák. 2 hétig tartott. A légzsák ami benne volt Renault, ami belekerült is az, és mindkettőt a németeknél gyártották. A folyamat második lépcsőjénél közölték velem, hogy a lehetséges szériahiba miatt komplett első lámpatest visszahívás cserével. Megjegyzem, a párásodáson kívül nem volt semmi baj a lámpákkal, na mindegy, van új lámpa. Érdekes.
Ami zavaró, hogy elég szélzajos a gép. 100 alatt elmegy, de felette zavaró.
1-szer volt kötelező szervízen 15.000km-nél, és a 23.000Ft elég olcsó volt, ahhoz képest amire én számítottam.

Összességében szeretem, szeretjük.

Ennyi pénzért ennyi extrát 1 évvel ezelőtt, talán csak a Renault adott a Mégane-hoz.

Felszereltsége:
4 légzsák, 4 elektromos ablak, színrefújt el. fűthető tükrök, ABS+EBD, multifunkciós-szervókormány, CD, fed. számítógép, digitklíma, könyéktámasz elől-hátul, olvasólámpák mindkét irányban, napszemüvegtartó, deréktámasz a vezető ülésben+a magasságállítás, króm kilincsek kívül-belül, stb....

Hibalista

- Jobb oldallégzsák csere garanciában, villogott a visszajelző.
- Visszahívott első lámpatestek garanciális cseréje egy jövőbeni lehetséges hiba elkerülése miatt, pedig még nem is volt semmi bajuk.

Ide hordtam szervizbe

Nissan Hovány - Békéscsaba
Nem rossz a szaki, de nem elég gyakorlott még.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Alfa Autóház - Szeged

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 21050
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra F 1.4 8v 60Le 4a Következő autója? Még nem tudom!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)