Remek ár/érték arány
Szöveges ítélet
Megbízható autó, sosem hagyott ott sehol. Az felsorolt hibák egyike sem volt nagy gáz, a kötelező szervíznél ráértem megcsináltatni őket.
A futóműve az autó kategóriájához képest jó. Kicsit kemény a rugózása, de nekem így tetszik. Jól fekszik az úton, kanyarokban is nagyon stabil. A fékek is elég jók. Sok autótípust vezettetem már, és csak VW Golfban, ill. R Maegan-ban találkoztam jobbal. (Ja, futómű szempontból csak a Focus veri szerintem.)
Vezető és anyós ülésen kényelmes autó, a hátsó üléseken kissé szűk a lábtér. Ez az egyetlen, ami nem tetszik. Én 182 cm vagyok, magam mögé kénylmesen nem férek be.
A gyári hangfalak (Blaupunkt) nagyon jól szólnak.
Hibalista
- Garanciális javitások: - -váltó simmering csere 3-szor, majd mikor negyedszer is ki akarták cserélni puffogtam egy kicsit, igy rájöttek, hogy a váltóház összeeresztésénél szivárog az olaj. Szétszedve, újra összerakva. Remélem most jó lesz! - -indításgátló kábelcsere (néha nem indult elsőre a kocsi) - -belső világítás kapcsoló 2-szer - -fényszórók cseréje (visszahívás) - -féltengely gumiharang cseréje - -70-80 ezer km-től elkezdte enni az olajat, előtte simán elment egy szervízciklust (15.000 km) utántöltés nélkül
Ide hordtam szervizbe
Summit (majd Gablini) Budaörs
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 88000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Felicia 1.3 | Következő autója? | Doblo Panorama |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
