Koptatható TAXI-AZ IGAZI AUTÓTESZT!
Szöveges ítélet
Az autó motorikusan kifogástalan.Az olajcserét illetően pedig kifejezetten gazdaságos./2,5.l./ Önindító,generátor,alapjárati elektronika-/ Hitachi /-TAXI üzemmódban is tökéletes.A kárpitok könnyen tisztán tarthatóak,a műanyagok nem "nyiszeregnek",-és ellentétben néhány Német-akár felső-közép kategóriás típussal,-nem is kopnak!-Még 3,5 millióért sem,nemhogy 6.millióért,-írom ezt azoknak,akik "f..ázzák"a japókat,hogy a prémium modelleket is kopogós műanyagokkal csinálják
Futóműve megbízható.Kategóriájához mérten menetkomfortja kielégítő,bár a menetzaj a szigeteletlenség miatt kissé hangos.Ezt csak a minőségi gumiabroncsok "menetzaja"mérsékli némileg.
Átlag autós átlag autója hosszú távra,ha eladja- csak azért lesz,mert már uncsi.
Hibalista
- A rendeltetés szerűen kopó alkatrészeken kívül-gumik,fékek,fékbetétek,kuplungszett,olajcsere periódusok,és egy pár akkumulátorcsere kivételével az autó szervízben nem volt.Fennt soroltak az olajcserék kivételével kb.500-550000.forint./NEM MÁRKASZERVÍZ/-Tekintve a TAXI üzemmódot,és a kettőszázhúszezer km-t,az átlag autós ezen kiadásokkal nem is,-vagy csak sokkal kisseb mértékben találkozik!Döntsék el,hogy ez sok,vagy kevés!-Ja,és nagy bánatomra elkezdte "kajálni"az olajat!!!Már 3.dl-t is fogyaszt 10000 km-n./Mobil 10w-40. - -Igazi autótesztet igértem,így hát folytatom.-Ingyen!- Nem úgy mint egy két "himihumi" autós szakíró,aki megy egy kört egy szalonautóval,és ódákat zeng!- Nos mentem egy kört."Beleszaladt" + 80000.km!Természetesen zömmel városban.Konkrétan 300600 km után írom további tapasztalatom az autóról. - Ezideig az autóra fordított szervízköltségem. - 2.db.kerékagy csapágy csere 40000 / sok járdázás/ - vízpumpa csere 25000 /csapágy hang miatt/ - kormánymű felujítás.80000 /olaj szivárgás/ - gumigarnitura csere 80000 /sajnos kopik/ - Mindezek ellenére kijelenthetem,hogy az autón továbbra is "csak" a rendeltetésszerüen kopó alkatrészek cseréje vált szükségessé.Az autó eddig semmilyen nem várt,vagy meglepetésszerü problémát nem okozott.Más /skodalacettivwopelrönyóval/ dolgozó taxis kollégáim jelzései alapján ezen alkatrész cserék nagyságrendekkel/100-150.e km./ később váltak szükségessé nálam,mint náluk,igy számomra nyilvánvalóvá vált a futásteljesitmény külömbség a japán autó/k/? javára. - -Most,hogy mindent rendbetettem,és az auto műszakilag kifogástalan,megyek még egy 100-150.ezer km-t,ami kb még 3-4.év,aztán jól elkerülve a túlárazott,és "túlkaserolt"Német,vagy francia autókat,melyek műszaki tartalmukat tekintve messze elmaradnak a japán tipusoktól- "elkoptatok" egy Nissan NV 200-t is!/NEM DÍZEL,mert az rönyó!!!/-Ha a sok hamburgerfaló 130 kg-os Ameikai megválasztotta taxinak, talán itt is megfelel majd egy octavia áráért!! - -Ja,és már 4.dl-olajat is "kajál" 10000-ként!!!! - Jöjjek még?-Vagy ez elég referencia?! - Megjegyzés:Tisztelt autóstársak!Véleményt ne is írjanak egy Nissan-ról 50000.km alatt!-"Hú hogy hajlik a csomagtartó fefüggesztés,kiégett az izzó elölhátul,Eladom me holapower,megmá belepukiztam kétszee!"-kit érdekel!Lényeg,Mire veszünk,milyen autót,mennyiért!!! - - -
Ide hordtam szervizbe
Azt én jól tudom.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nem kell.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 300600 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 'B' soselássamomega | Következő autója? | Japán-minél kevesebb EU-s beszállítóval. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
