A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.5i 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kényelmes, szeretnivaló

Szöveges ítélet

A kocsit 112000 km-rel vettük. Kissé bizonytalanul, céges autó volt előzőleg. Aggodalmunk hamar eloszlott. Remek kis autó. Az olajcserén kívül más dolunk nem volt még vele. Egyedül az antenna rohadt be a foglalatba, de egy kis WD-40 nel a hibát kiválóan lehet orvosolni. Olvastam a többi hozzászólást is. Lenne pár véleményem azokról. Akik a 10-11 l-es fogyasztásról beszélnek, valamit nagyon rosszul csinálhatnak, ugyanis a kocsi ezt a mennyiséget végsebességközelben SEM eszi meg, 9-nél megáll. A lomhaságról pedig annyit, hogy nem tom´ melyik kategóriabeli ellenfele tudja kihozni 1.5-ből kettesben a 110-et. A városi fogyasztás is 6-6.5 körül tartható, az autót ekkor (ha betartjuk az 50-et) szigorúan harmadikban kell használni. Ha városon kívül használjuk (szabályos sebességen) akkor 100-ig negyedikben kell tartani, ugyanis piszok hosszú az ötödik. Ötödikben 120-130 környékén eszik a legjobban, magyarul autópálya tempóhoz tökéletes. Így vezetve az átlag 6.5-6.8 között ingadozik. Ha tehetném sosem válnék meg tőle.

2009.július 10.

Nos. Hol is kezdjem. Elég régóta nem írtam az ítélethez semmi konkrétabb dolgot. Hogy miért is? Azért mert egyszerűen nem tudok mit írni. Az autónak az utolsó bejegyzése óta semmi ismétlem SEMMI baja nem volt. Mindössze az első fékbetéteket kellett cserélni 160e km-nél. Bizony még a gyári betétek voltak benne (bár ezek használódása szinte csak a vezetőtől függ). Az eltelt idő alatt csupán az esedékes olaj és szűrőcseréket kellett rajta elvégezni valamit tankolni. Szervizről szerelőről nem tudok véleményt mondani ugyanis kivétel nélkül otthon csinálok (csinálNÉK ha lenne mit) rajta. Egyszer a bal első ködlámpa csatlakozója lecsúszott helyéről ezt kellett visszadugni. Bár ez sem az autó számlájára írható, hiszen napi használatban van egy nem ilyen autónak való környezetben is. Értsük ezalatt az erdei, telkekre kivezető összevissza-kátyús (bár ez néhol az aszfaltra is igaz) utakat. És mégis megy-megy-megy. Egy pillanatra sem áll meg. Az utolsó ítélet óta két hosszabb útja volt, az egyik Hollandiába a másik Németországba. A kocsi csont nélkül vette mindkét utat. A nehéz körülmények ellenére a futómű alkatrészei sem fáradnak nem lóg, nem kotyog semmi még ennyi és ilyen mérvű használat után sem. Annyit lehet még hozzáfűzni a futóművéhez, hogy egyszerűen csodálatos. Igaz nagy tempónál kanyarban "libegős" de mégis stabil. A komfortja egyszerűen kiváló, és magas építése miatt úttalan úton is nagyon jól használható. Egyszerűen sehol nem koppan le a kocsi. A motorhoz sem tudok hibalistát írni egy gyertyacsere volt csupán az eltelt időben. Halkan szépen jár és még mindig úgy húz, mint mikor hozzám került. Egyedül talán azt lehet megjegyezni, hogy gyakori lassú tempójú használat után (de ennek elég huzamosnak kell lennie) hajlamos egy nagyon picit lustulni. Ez alig észrevehető, de ha valaki mindennap kedvencével jár észreveszi ezt a kis különbséget is. Orvoslása: Autópályán (vagy ahol lehetőség van rá) körülbelül 50km távon kergessük meg az autót. A bal oldaltükröt sajnos cserélni kellett mert a nagykaput (én hülye nem támasztottam ki) nekivágta a szél. Hiába hajolt el szegény előzékenyen, a lendülettől és ütéstől kipottyant belőle a tükörlap és eltört. Komplett csere lett a vége. A kocsi színére fényezett burkolatot (két kis fül letört róla) átpattintottam az új tükörházra mivel a hozzá adott fényezetlen volt. Szintén figyelmetlenségből a gépi mosó lekapta róla egy vasárnap, mire észrevettem már sajnos kilométerekkel odébb jártam. Felkerült hát a fényezetlen. A legnagyobb munka (amit nem magam csináltam) abból adódott, hogy a drága szembe szomszédunk kapuból kiállás közben szépen beletolatott a ház előtt álló autóm bal elejébe. A tenyérnyi horpadás ki lett javítva. Festő dicséretére legyen mondva, tökéletesen megtalálta az eredeti színt, így nem is látszik, hogy javítva lett volna. Remélem még párszor fogom tudni frissíteni az oldalt, szintén hasonló leírással. Szóval eddigi álláspontom ezzel az autóval jelenleg az, hogy EGYSZERŰEN IMÁDOM, mert JÓ.

Hibalista

- Előző tulajnál volt egy bal első lápacsere kő miatt. Berohadt antenna. Ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Home made :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 168000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf II Következő autója? -
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)