A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.8 P2 Sport 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

"Jó kis vas"

Szöveges ítélet

Jó kis autó, mert kényelmes és elég tágas a belső tér. Oldalról kimondottan jól néz ki, ráadásul 3 ajtós létére hátul is kényelmes - persze a kategóriájához képest. Az 1.8-as motor elég jól forog és 2500-3000 felett már jól is húz (4000-től meg kimondottan megvadul), ugyan a 114 paci nem egy hatalmas ménes, de a 158Nm kárpótol, és mindíg van benne tartalék. A gyári gyorsulási adatot körberöhögi: (0-100km/h) 11,1 helyett 9,85 és elég jól tartja a gyári város fogyasztási adatot (9/100km) is, nálam stílustól függően 8-10 liter között mozog, országúton viszont 7,3 körül alakul. A váltója hagy némi kivánnivalót maga után- baj nincs vele, csak némi kóválygást érezni benne. Elvileg ez egy sport változat, de ez a könnyűfém felniben a küszöb- és hátsó szárnyban, a műszerfal szürke színű betéteiben, valamint a bőr kormányban ez ki is merül, ezért picit kár. A kanyarstabilitása jónak mondható, bár én egy kicsit billegősnek érzem. A futómű gyengus a budapesti kátyus utakra. A 205/60 R15-s Falkenek viszont határozottan javítanak a kanyarstabilitáson.
A belső tetszik, jópofa megoldás a vízszintesen osztott műszerfal. Az alja fekete a felső része szürke, így jóval tágasabb érzetet is nyújt. A napfénytető igazi telilatlálat. A gyári hifi tényleg nem egy nagy durranás, de a gyári első ajtóban levő hangszórókat kicserélve, és egy a mélyládával megtámogatva, már-már kellemes hangzást lehet előállítani. Jó dolog a gyári 6-s CD tár, meg a hifi kormányról való vezérelhetősége. Egy pici apró nyöszörgés hallható a jobb oldali napellenző mögül, illetve néha a cicereg a leengedett ablak de más zaj nincs így 4 év után sem. Jól pakolható, sok apró rekesz van a beltérben, a csomagtartó két oldalán található hálók pedig igen hasznosak. Talán a szervíz-érzékenységét tekintem hátrányának, a kötelező szervizekre mindenképpen érdemes elvinni, hosszú távon meghálálja.
Előnye, hogy jól pakolható, a nagy (hosszú) csomagok szállítása sem akadály, egy 240 cm magas lapra szerelt szekrény símán befért az ülések ledöntése után. Alapvetően szeretem, csak lehetne kicsit több ló a motorban, mondjuk úgy 150 körül :D
2006.10.18
Túl vagyok a 90000-s szervizen, ahol a lengőkar szilentjeit kellett csak cserélni kopás miatt az előírtakon kívűl, illetve jelentősen csökkent a fogyasztásom (városban 9l), amit a légtömegmérő hibája okozott, természetesen ezt is garanciában cserélték.
2006.12.20
Érzékeny búcsút vettünk egymástól, 98000km után. Nagyon szerettük és ismét Nissan-t vettünk volna, ha lett volna személyautója a Nissan-nak. De már se Primera, se Almera nincs ill. csak 1.5 benzinnel :S A Tiida meg egy guruló telefonfülke, kipróbáltuk, nagyon NEM tetszett. :(

Hibalista

- Bal és jobb első lengőkar, szilent, toronycsapágy csere (Bp-i kátyúk), bal első ülés háttámlarögzítő müanyagizé csere, váltógomb eltörött csere (tipushiba), bal-jobb ablakemelő mechanika csere, első hátsó motortartó bak csere. CD tár csere. Szerencsére ezek mind gariban.

Ide hordtam szervizbe

Nissan Rapid (Bp. III. ker Zay u.) most Duna Autó. Update: Rossz gyertyát raktak bele a legutolsó szervizkor, ami 1cm-el!!!! hosszabb a belevalónál és elégett a vége. Nevetséges....

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Nissan Rapid (Bp. XIV ker Mogyoródi út) most Duna Autó. Gyorsak, korrektek.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 98000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 313 GLSi (népítélet egyetlen 300-as típusa volt az enyém) Következő autója? Civic
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)