Japán kakukktojás
Szöveges ítélet
Azért vettem és költöttem japán autóra annyit, mert azt gondoltam még mindig ?k járnak élen az autógyártásban. Ez talán igaz is, de akkor a NISSAN nem japán! Szóval anno megvettem egy els? generációs fapados Almerat P2 felszereltséggel. Már a kezdet is furcsa volt, mert folyamatosan azt tapasztaltam, hogy az autó kénye-kedve szerint sebességt?l és minden egyébt?l függetlenül elkezdett fütyülni. Eleinte a rádióra, vagy a szélre gyanakodtam, de kés?bb már akkor is csinálta, amikor a rádió ki volt kapcsolva a szél pedig meg sem mozdult. Emelett már a vételkor észrevettem, hogy a fényezés néhány helyen megpattant. Ezt az eladó cég azzal indokolta, hogy biztos a madárürülék marta meg. Lassan azonban kiderült számomra, hogy ez csak smafu volt, mert minden mosás alkalmával találtam újabb és újabb sebhelyeket az autón. Eközben az autót azért próbáltam használni is, de többször rángatást éreztem, majd egy szép napon a hírös japán márka meg is állt alattam. Ekkor rövid id?re megemlékeztem a Toyota reklémjáról, és végül felhívtam az Assistance szolgálatot, mert e remek autó, ekkor még a 3 évet sem töltötte be. Mire kijöttek az autó beindult, de el kellett vinnem a szervízbe. Ott azért viszonylag rövid id? alatt megszerezték az alkatrészt és garanciába cserélték. Eztán jött el az a pont amikor betelt a pohár. Az 5. ajtón több helyen kezd?d? rozsdásodás volt felfedezhet?. Gyorsan elvittem a szervízbe, ahol el?ször a biztonság kedvéért meggyanúsítottak, hogy az autó ezen része újra lett fényezve, és ezért rozsdásodik. Kisebb levelezgetés és telefonálgatás után, hajlandóak voltak ezt m?szerrel is kivizsgálni. Na ekkor már nekik is lehervadt a mosoly az arcukról és felajánlották, hogy javítják gariba az autót. Egyvalamit azonban senki nem garantált nekem: hogy holnap nem fog egy másik helyen tovább rozsdásodni. Úgy gondoltam hát, - hogy mivel ennél sza...bb autóm nem volt és nem lehet - jelent?s anyagi bukás mellett értékesítem. Az értéktartásáról csak annyit, hogy 6500 km és 1 év használat alatt a 2100000 ft-os autó 400000-ret veszített az értékéb?l. Én tehát azt javaslom mndenkinek, hogy ha japán autót akar venni, akkor vegye meg mi autónkat, vagy akinek többre futja, az vegyen Toyotát, vagy Mazdát, de a Nissan-t kerülje! Ja és még valami! Aki röhögni akar az nézze meg az ADAC jelentéseit, erre az évjáratra. (Elárulom rosszab, mint az el?z? generáció:12 hiba!!! akkor, amikor a sokat kritizált Renault, vagy Opel stb. 2-4 hibát produkált.)
Hibalista
- F?tengely végén lév? szögjeladó.
- Disztárcsából kiesett az embléma. (2x)
- A kormány csúnyán megkopott.
- ROZSDÁSODOTT 4 évesen!!!
- Pattogzott a fényezés.
- Valami mindvégig süvített.
-
Ide hordtam szervizbe
OM-CAR
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1,3 | Következő autója? | Citroen Xsara Picasso 1,6 Excl. |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
