A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1,5 Visia Plus 4a 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hétköznapok szürke lova

Szöveges ítélet

Egy Fiat Bravo után ültem át egy sedan Almerába. Hát nem egy design remek, de négyajtós autót kerestem, és ez volt a legjobb vétel. (Ford Mókus, Opel Astra vmint T.Corolla volt a választék)
Az ítélet kicsit kritikus szemszögb?l, apránként:
Bels? anyagok - vizuálisan OK, érintésre katasztrófálisak, még ebben a kategóriában is.
Kormány: a szervo nélküli bravo után olyan "buzis kézfogás" volt, de megszokható.
Futóm? - érdekes. Gyorsabb kanyarvételkor a karosszéria kileng, a fekv?rend?r és minden ami a síktól felfele van az ellenség. Még gurulós tempóban sem szabad beszélni, mert gyors nyelvamputáció az eredmény. A kátyúkat aránylag jól viseli és tompítja.
Motor: fogyasztás nagyon jó. Átlagember 7 alatt tudja tartani, nekem klímával 7-7,5 a fogyasztás. Ha az ember kihajtja a lelkét akkor 8 fölé tudja tornászni. Sajna ez a takarékosság az autó lendületén is meglátszik. Visszaváltás nélkül lehet nyomni a pedált, anélkül hogy bármi gyorsulást is produkálna. Bravonál megszoktam a 3000 feletti tartományt, így nekem nem gond.

Akkor jöjjön valami jó is: teljesen igénytelen. A kötelez? "boxkiállásokon" kív?l csak garanciálisan javítható apróságok miatt kellett a szervizzel ismerkednem.

Sajnos az autó kapott egy sérülést, amit Bp-en csináltattam meg cascora. (500e jav.költség ami casco nélkül máshol max 100 lett volna). Hálából a szerel?k pár helyen összekarcolták a fóliázást az ablakokon. 2 opció ajánlottak: nem vállalják fel, mert már így kapták / ´hát szereléskor sérülhetnek dolgok´. (és azóta vannak m?anyagzörejek az utastérben)
Csak azért kaptak mégis 5-ös értékelést(átlag), mert Karácsony el?tt 23-án elment a f?tés, és soron kív?l fogadtak. Igaz, nem találtak semmit, mert a szerel?nek egyb?l indult a ventillátor. Itt-ott befújták kontakttal, pénzt nem kértek.(cserébe most kaptak pluszba)

Hibalista

- fényszóróizzó csere gyakori
- Harmadik cserénél izzórögzít? eltört (garanciális)
- f?tés - ventillátor befagyott?
- anyósülés kárpitrögzítés (garanciális)
- **Update: újabb izzó csere, foglalat ismét kitörött. Ezentúl izzócserére is szervizbe viszem.

Ide hordtam szervizbe

Hiezl Baja
Bárcsak Budapesten is lenne egy ilyen szerviz

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Summit Autó, Máriássy u.
Sajnos muszájból vittem oda, javítottak és kárt okoztak.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Bravo 1,4 Következő autója? Toyota Avensis D4D kiszemelve
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)