A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.5 VISIA AC (4 ajtó) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Hálás jószág

Szöveges ítélet

Amikor eldöntöttem, hogy új autót szeretnék venni, Nissan-ban nem gondolkodtam. Aztán útba esett egy Nissan kereskedés, ahova azért beugrottam. Egyből megtetszett az új Almera. A Feliciától klíma és helyhiány miatt (egy gyerekkel már kicsinek bizonyult) kellett megválni, így a nagyobb csomag- és utastér fontos szempont volt. Így a 4 ajtós mellett döntöttünk. Az eleje nagyon jól néz ki, és felfrissített m?szerfal (króm hatású karikákban elhelyezett műszerek) se semmi. Ugyanakkor nem feltünő.

Az első szalonlátogatáshoz képest az autó 13 nap alatt már nálam is volt (Summit Budaörs). Ebben még 2-3 nap gondolkodási idő, hitelügyintézés, stb. is benne volt.

Gyári fejegység nem volt az autóban, csak előkészítés és 4 hangszóró (Clarion). Ez kifejezetten jó, mert a gyárinál sokkal tutibb fejegységet lehet venni, jóval alacsonyabb áron. Bele is ficcent egy Sony Mp3 CD játszó, ami bitang jól szól a gyári hangfalakkal.

A +ok:
-igen jó ár. Klímával, ABS-sel más hasonló méretű japán/német autó nem kapható (csak ezekben gondolkoztam)
-pontos váltó
-jól adagolható fék
-tágas csomagtartó (460 l)
-jó futómű: úttartás, stabilitás kanyarban (azért nem egy Focus). Elég feszes rugózás, de legalább bírja a kátyúkat (még ha nagyon fel is üt)
-jó vezetni, minden kézre esik, könyöktámasz megfelelő magasságban
-nem lopják

A -ok:
-hátsó üléseken kicsi lábtér (ez ez egyetlen nagyobb gáz az autóval)

Nem egy versenyautó, de azért lehet vele előzni rendesen, ha pörgeti (3000 felett) az ember kicsit a motort. Max. nyomatéka 4000-es fordulaton van. Ez 5-ösben 145-150 km/h-t jelent. Autópályán kiváló utazósebesség.

Fogyasztás eddig 7.5 és 8.5l között volt vegyes használattal, néha padlón figyelő gázpedállal. 160 km/h felett nagyon megugrik, 10-11 l körül.

Hibalista

- Kuplungpedál nyikorgás 1000 km után. A szervíz nincs messze, így begurultam vele hozzájuk. 2 perc után visszaadták, de persze csak addig nem nyikorgott, amíg kikanyarodtam a telephelyr?l. Otthon rászántam magam, befeküdtem a m?szerfal alá és alaposan megfürdettem WD40-ben a pedált. Azóta jó.
-
- 15.000-es szervíznél szimmering csere a váltónál.
-
- Belső világítás kapcsoló kontakthibás. 15.000-es szervíznél megcsinálták, de megint rossz.

Ide hordtam szervizbe

Summit Budaörs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Skoda Felicia 1.3 Következő autója? Toyota Corolla Verso
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)