A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.5 Acenta Plus 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Háááát... nem is tudom

Szöveges ítélet

Abban a reményben vettem a 3-as golf után, hogy jó lesz. Szeretem a kocsit, de csak a szervíz jóindulata miatt. A szervízkönyvem ugyanis betelt.Nem vicc, tényleg. Talán még ennyiszer nem hordtam egyetlen autómat sem javítani(ez a 12.-ik kocsim) mint ezt,és tudom hogy hülyén hangzik, mégis kedvelem.Lusta is, meg nem is egy csúcs kocsi lengéscsillapítok már készen vannak 75e km-nél, pedig a környezetemben mindenki azt mondja hogy szolidan vezetek.Ezt igazolja a 7.7L/100 átlag is, pedig városban járkálok igazán. Elektronika szempontjából megbízható, motor strapás, a váltó viszont nem pontos, és lassú.Némely fokozatban akad is.Egyetértek azzal aki unalmasnak mondja, tényleg nem a fiatal korosztálynak való. Kicsit elmaradott, az acenta aut.klíma-cd konzolt csak hosszas kezelési útmutató- bogozás után lehet használni(Pl egy nagy forgatógombal lehet életre kelteni a 6 hangszórós hifit, de külön off gombot rejtettek el a kikapcsra. A nagygomb ismételt megnyomására akkor van szükség, ha a klímát babráltuk, és a kijelzőn a ventillátor, stb infó látszik és mi szeretnék megint a hifi adatokat bámulni...), nem hiszem hogy a tervezője magának csinálta. A kapcsolók gombok precízek, nem zörög nem nyiszorog. A lámpamosót gyárilag kellene szerelni, mert hamar koszolódik. Nem finnyás az üzemanyagokra sem. Az aksi nekem még bírja pedig a gyári van benne. 200 alatt van kicsivel a vége, de 100 fölött nagyon zajos lesz, zenét hallgatni nem jó autópályán. Pedig a hosszú áttételezésű váltót elvileg oda tervezték (3.-ba 165 a vége). Soha nem hagyott ott, én annál többször a szervízben. Pedig nem csuktam meg soha. Egyszer gurult neki a garázsajtónak lejtőn, és felgyűrődött a motorháztető. Nem érdemes tehát vele koccolni semmit, hamar törik. Ár/teljesítményben vannak jobbak nála.

Azóta 100e fölött van benne. Még több minden romlott el egy csapásra. Bosszantó hibák, mint hogy pl: télen nem megy a fűtés, mivel elektromos hiba van. Ja, és most már nyeszereg is. Nem lesz egy darabig nissanom, ez már nem japán és meg is látszik rajta. SAJNOS!!

Hibalista

- Első fészrórók,lengéscsill.1db,váltócsapágy,injektor sor,belső tér világítás,kuplungtácsa,2 lambdaszonda,katalizátor,"levegőbeömlés" szabályozó,szellőztető motor vezérlő panel,stb...

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gúla

BP. XVII ker.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 17500
Megbízhatóság (6) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf 3 Következő autója? Amire sok garanciát vállalnak
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)