Háááát... nem is tudom
Szöveges ítélet
Abban a reményben vettem a 3-as golf után, hogy jó lesz. Szeretem a kocsit, de csak a szervíz jóindulata miatt. A szervízkönyvem ugyanis betelt.Nem vicc, tényleg. Talán még ennyiszer nem hordtam egyetlen autómat sem javítani(ez a 12.-ik kocsim) mint ezt,és tudom hogy hülyén hangzik, mégis kedvelem.Lusta is, meg nem is egy csúcs kocsi lengéscsillapítok már készen vannak 75e km-nél, pedig a környezetemben mindenki azt mondja hogy szolidan vezetek.Ezt igazolja a 7.7L/100 átlag is, pedig városban járkálok igazán. Elektronika szempontjából megbízható, motor strapás, a váltó viszont nem pontos, és lassú.Némely fokozatban akad is.Egyetértek azzal aki unalmasnak mondja, tényleg nem a fiatal korosztálynak való. Kicsit elmaradott, az acenta aut.klíma-cd konzolt csak hosszas kezelési útmutató- bogozás után lehet használni(Pl egy nagy forgatógombal lehet életre kelteni a 6 hangszórós hifit, de külön off gombot rejtettek el a kikapcsra. A nagygomb ismételt megnyomására akkor van szükség, ha a klímát babráltuk, és a kijelzőn a ventillátor, stb infó látszik és mi szeretnék megint a hifi adatokat bámulni...), nem hiszem hogy a tervezője magának csinálta. A kapcsolók gombok precízek, nem zörög nem nyiszorog. A lámpamosót gyárilag kellene szerelni, mert hamar koszolódik. Nem finnyás az üzemanyagokra sem. Az aksi nekem még bírja pedig a gyári van benne. 200 alatt van kicsivel a vége, de 100 fölött nagyon zajos lesz, zenét hallgatni nem jó autópályán. Pedig a hosszú áttételezésű váltót elvileg oda tervezték (3.-ba 165 a vége). Soha nem hagyott ott, én annál többször a szervízben. Pedig nem csuktam meg soha. Egyszer gurult neki a garázsajtónak lejtőn, és felgyűrődött a motorháztető. Nem érdemes tehát vele koccolni semmit, hamar törik. Ár/teljesítményben vannak jobbak nála.
Azóta 100e fölött van benne. Még több minden romlott el egy csapásra. Bosszantó hibák, mint hogy pl: télen nem megy a fűtés, mivel elektromos hiba van. Ja, és most már nyeszereg is. Nem lesz egy darabig nissanom, ez már nem japán és meg is látszik rajta. SAJNOS!!
Hibalista
- Első fészrórók,lengéscsill.1db,váltócsapágy,injektor sor,belső tér világítás,kuplungtácsa,2 lambdaszonda,katalizátor,"levegőbeömlés" szabályozó,szellőztető motor vezérlő panel,stb...
Ide hordtam szervizbe
Nissan Gúla
BP. XVII ker.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 17500 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf 3 | Következő autója? | Amire sok garanciát vállalnak |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
