Gázos oktatóautó
Szöveges ítélet
Imádom. 4-dik nyugati autóm 17 oktatóév után de ilyen kényelmes és megbízható még nem volt.Gázra átalakíttattam így városi fogyasztása gázból klímával 10-12L oktatva, de csak alacsony fordulaton érezni a telj.különbséget a benzinhez képest.Klíma nélkül -1liter. Országút 3 személlyel + csomagok+klíma km óra szerint 180-nal(!) folyamatosan(Németország) 12.5L gázból.Nekem már megérte a két év alatt az átalakítás (280 ezer Ft volt) de 80 ezerért a következő autómba át tudom tetetni a szerkezetet.Még így is jobban jártam mint egy dízellel.A belső világítés kapcsolón és az akkun kívül más gond nem volt, a fékbetét és tárcsa csere az oktatásnak tudható be.Kár hogy a kuplung automatikusan állítódik, de ez megint csak oktatási szempont mert hamar reccsen ha nem nyomják tövig.
Hibalista
- belső világításkapcs.(15 perc alatt megjavítottam), akku
Ide hordtam szervizbe
olajat otthon cserélem,első fékbetétet 28 ezernél,másodikat tárcsával most cseréltem,de oktatóautó!Szerintem nem éri meg a márkaszerviz annyit kérnek. Még a szervizkönyvi pecsét miatt sem..Majd annyival olcsobban adom el
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
egyszer balról törtek,egyszer jobbról,egyszer sem a tanuló hibájából kár idáig 1,3 millió saját lakatos javította de semmi sem látszik
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | saxo | Következő autója? | egyelőre maradok ennél |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
