Cégautó
Szöveges ítélet
El?ször is egy kis magyarázattal kezdeném, a 168000km úgy jött ki hogy két autót is hajtottam. Az els?be 93000km a másodikba 75000km-t sikerült beletenni.
Az autó méreteihez képest nagy tömeg?, ezért egy kissé lomha. Ha sietni szertnél akkor a fordulat ne essen 3800-4000 alá. Tempós közlekedéssel is kb.8l/100km a fogyasztása. A futóm?ve nekem kissé öreguras, billeg, rettenetes a kanyarokban , de a rossz utakon viszonylag kényelmesen "lépked" át a kátyúkon.
Az új lámpatestek kb. a Kispolszki szintjét ütik meg.
Ezek ellenére szerintem egy használható autó. Az intenzív használat ellenére, mindössze egy lamdaszonda csere volt a kötelez? szervízeken felül. De ez is garanciális volt. Akinek nem nagy családi autóra, áruszállítóra, vagy versenyautóra van szüksége annak ajánlom.
Hibalista
- lambda-szonda
Ide hordtam szervizbe
Nissan Summit Budapest
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Nissan Mátra Gyöngyös
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 168000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Seat Cordoba Vario(az Isten mentsen meg t?le) | Következő autója? | csak japán |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
