Bár ilyen megbízható lenne minden autó
Szöveges ítélet
4 ajtós verzió. A háromajtós szebb formájú, de annak alapesetben nagyon kicsi a csomagtartója, ezért lett 4 ajtós. Szerintem egy átlagszedánhoz képest jó formájú, az arca kifejezetten szép, majdnem agresszív. A belső tér ( ez egy alapkivitel ) viszont elég "szerény" a műanyagok nem csúnyák ugyan, de az egyébként mutatós fekete színhez adott szürke belső nagyon randa, ugyanilyen színűek az ülések, hát nem egy extra anyag. Az ajtókárpitok is randa szürkék, egy helyen még fel is púposodott.
Annyira nem kell hozzányúlni, hogy néha ha kifogy az ablakmosó, tényleg gondolkodnom kell, hogy hol találom a motorháznyitót. A fogyasztása "férfiasabb" vezetéssel több, de asszonyi lábbal nagyon kedvező. Ereje a normál közlekedéshez, és az autópályán a tötyögők leküzdéséhez bőven elég, 150 felett viszont kezd hangoskodni a motorja.
Ideális családi autó, elég szép külső, szerény belső.
Egyetlen egyszer fordult elő, hogy úgy tűnt baj van a kosival. Furcsa büdös szag jött menet közben a motorházból. Kinyitás után kiderült, hogy egy pár műanyag papucsot rakott valaki ( valamelyik gyerek ? ) a motorra, és a melegedő motortól megolvadt. A papucs viselője addigra már kiesett a motortérből.
Hibalista
- SEMMI, DE TÉNYLEG ! Igaz, hogy 3 éve alatt mindössze 30 e km-t vezettük ( volt cégautó is ) de akkor is.
Ide hordtam szervizbe
Nissan Gödöllő. Persze drága, mint minden márkaszervíz ( jó ismerősöm harmadáért megcsinálná ugyanazt ) de talán mégis jó lesz az az 5 év garancia, bár nem úgy néz ki.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Primera | Következő autója? | BMW E21 hat hengerrel csak nekem jáccani !!! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
