anticsomag, antirádió, antiutas:)
Szöveges ítélet
Ez az els? új autóm. Az 5 év garancia és az ár, ami igazán fontos volt. Amikor a szalonban volt kiállítva az autó akkor ott valahogy másnak t?nt.(bár gondolom ezzel más is volt már így) Pl ami nekem nagy csalódás volt a hétköznapi használat során a helyhiány. A csomagtartóban és az utastérben egyaránt. Elöl nincs baj, amíg hátra be nem ül valaki. 183cm-es magassággal nem hinném, hogy annyira eltérnék az átlagtól… A csomagtartóban a hátsó, középs? övfeszító dobozán kívül a belógó kerékdobok is jócskán foglalják a helyet. Így "nagyobb" dobozok szállítása elég nehézkes szinte lehetetlen. Mert ami beférne a csomagtér amúgy is keskeny nyílásán annak elhelyezését az el?bbiek, akadályozzák. És a csomagtartó lecsukásánál egy következ? meglepetés éri az embert a csomagtartó fedél tartói lógnak (sedan) be a vártnál sokkal jobban. Amit már mások is írtak a sok m?anyagtárolóban minden csörög-zörög. Vezetés szempontjából nemigen van rá panasz. Azt leszámítva, hogy egy kisebb gödörnél is annyira felüt lengéscsillapító, mintha legalább leszakadt volna az autó alja. Pörgetni kell a motort, hogy haladjunk is:), 3000 felett kezd el érezhet?en húzni a motor, de ekkor már a hangja is er?teljesen megn? (akár egy versenyen is érezheti magát a vezet?:). Ennek megvan az ára is nekem városi használaton 9,5 alá meg nem ment a fogyasztása. És országúton is 8 körüli fogyasztást mértem. Munkám során használom az autót és a városban rendszerint egyedül utazom. Csomagtartó mindig tele van az igaz, de csak a dobozok mérete csak a nagy és nem a súlyuk. El?z?leg egy 96-os Opel vectram volt (igaz nem egy kategória a kett? autó), de már megbántam, hogy nem maradtam az Opeleknél. Még ha a japán autók megbízhatóbbak is… és még egy apróság autórádió amit ugye gyárilag nem adtak az akciós autókhoz ahogy abs-t is csak 400000Ft(akción kívül) felárért lehetett volna kérni. Beletetetni sem volt egyszer? dolog el?ször is ahova az ember gondolná, hogy az a helye és szerettem volna keretet venni, mert jóval nagyobb volt a hely. Nissan gyári katalógusban nem volt benne semmi ilyesmi,de mondta,hogy ha találna is akkor is 10000Ft fölötti összeg lenne. Telefonálgatott az eladó és végül abban maradtak az egyik szerel?jükkel, hogy a váltó el?tti részre szokták rakni. Megjegyzem, oda valóban befér de ugyan már csak nem kell visszakapcsolni 3asba ha cd-t szeretne az ember cserélni vagy egész egyszer?en csak kezelni... szóval nagy nehezen sikerült szert tenni egy keretre az 5. boltban ahol autó Hi-Fi vel foglalkoznak. Aztán jött egy újabb meglepi:) mikor is a m?szerfal borítást eltávolítottuk volt egy kevés tartó vas még ahol szerintünk gyári rádió helye lenne.. kicsavaroztuk, elhajlítgattuk, hogy beférjen egy normális rádió aztán már csak a rádió megfúrásával lehetett, volna rögzíteni. Akkor inkább a jól bevált kábelkötegel?höz nyúltunk és rögzítgettük..
Hibalista
- Els? fényszórók nagyon alacsonyra világítottak a max álláson is. Beállítás(ingyen) után mondták a szervízben hogy ég?t se kiséreljek meg cserélni benne mert eltörik a m?anyag. (Amíg garanciális az autó addig izzó áráért kicserélik)
Ide hordtam szervizbe
South Car Kft Pécs
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | vectra B | Következő autója? | Opel Zafira |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
