A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 2.2 TDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Alma herceg

Szöveges ítélet

Napok alatt nagyon megszerettem, különösen az előző vérszegény kehes autóm után élmény volt vele minden méter, városban, országúton és autópályán egyaránt. A 2.2-es dízel minden helyzetben remekül mozgatta az 1330 kg-os autót, öt személy vagy emelkedő klímahasználat mellett is hidegen hagyta, húzott rendületlenül. Külön élveztem vele a dugókban azt, hogy olyan volt mint egy automata, mindegy volt neki, hogy egyből vagy kettőből, emelkedőn is rángatás nélkül, egyenletesen megindult gázadás nélkül a kuplung felengedésére. Olyan jól adta le meggyőző nyomatékát, hogy a majd öt év alatt összesen csak háromszor fulladtam le vele, kétszer a lámpánál elfelejtettem háromból visszaváltani, egyszer pedig a hármasból gáz nélküli elindulás tesztelése közben túl gyorsan engedtem fel a kuplungot. 130-nál 2700-at forgott ötödikben, egy hatodik fokozatot nagyon elbírt volna még. Kilométerórája teljesen őszinte, annyival megy, amennyit mutat. Fogyasztását dicséret illeti, a hét litert sosem tudtam elérni, 5,8-6,2 között volt rendszeresen, de horvátországi nyaralásokon a sebességhatárokat betartva, klímával, dalmát szerpentinekkel 5,2-5,5 liter szokott lenni. Kanyarokban kiegyensúlyozottan viselkedett, mindig nagyon stabilnak éreztem. A rugózása nem francia, hanem japán, hűen közvetítette az útfelület egyenetlenségeit, de ennek ellenére rendületlenül elviselte a pesti aknamezőket, egyszer sem kellett a futóművét állítani, csupán a szilentek repedtek szét. Bár angliai gyártású volt, de japánosan megbízhatónak bizonyult, még álmomban sem merült fel bennem, hogy egy reggel nem indulna be, vagy otthagyna az út szélén. A márkaszervizek tipikusak, drágán minimálprogram, költői számlázás, garancia után már márkafüggetlen szerelőhöz vittem. Soha ne legyen rosszabb autóm, mindenkinek szívből ajánlom a 2.2-es dízelt (ennek a 110 lovasnak még eredeti japán Nissan motorja van, remek motor). Azon a reggelen, amikor egy Subaru kedvéért előkészítettem az eladásra, könny jött a szemembe, ilyen még az első autóm eladásánál sem fordult elő velem.

Hibalista

- Lámpatestcsere garanciában, szilentek 110000 km-nél.

Ide hordtam szervizbe

Rapid

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Gúla

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 118000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? escort Következő autója? Subaru Forester
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)