A városi cirkáló
Szöveges ítélet
Anyám kocsija, de viszonylag sokszor használom. Nálam meg van hajtva, de bírja. A váltó az autó legnagyobb probléműja, hosszú áttételezés, 2-esben 100 felett.Ez a gyorsulás rovására megy.
Igaz 4000 körül magához tér innen már előzni is lehet, motorhoz képest elképesztően jó hangot ad. Simán lehet reagálni az utcai kihívásokra de a lámpától-lámpáig versenyeket kerüljük vele messziről. Viszont a sorok között elképesztően lehet vele menni, ez egy városi cirkáló, a focust és hasonlókat vertem vele!Kis utcákban vagy széles utakon mindegy, kanyarokban, elfér mindenhol. Nem mozog a bódé, nem csúszik meg (még vizes úton sem hirtelen rángatásra).
Autópályán is lehet vele haladni, 190et kiment az új M0-son, bár 5.ben már nehezen akar gyorsulni, de vissza egyet azt megy az. Persze az ilyen használat mellett garantált a 8 liter feletti fogyasztás, normálba 6-7 között beéri.
Sokszor földúton is megy, ilyenkor a kézifékes kanyar garantált, bár a hepehupás részen nem érdemes húzni, mehetsz futómű állításra. A kézifékes kanyar megy az utcán is kicsit vizes mindjárt indul a móka, persze ésszel mert egy elsőkerekes gépet nem hozol vissza az árok elől. Kaparással indulás etc de bírja!!
Hibalista
- -airbag visszajelző többször is, meg úgy a visszajelző panel általában - -lámpák egyfolytában hol az egyik hol a másik ég ki - -egyszer volt maszekban, sikerült zárlatot csinálni benne
Ide hordtam szervizbe
nissan gablini
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 2104 | Következő autója? | húzzon mint állat |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
