A kis jóindulatú
Szöveges ítélet
Ez volt az els? új autóm. Mivel magas vagyok 190cm, ezért nem sok autó jöhetett szóba, az alsó középkategóriából.
3 autó maradt fent a listámon ahol elfértem, és nem ütöttem be a térdem a kormányba, vagy nem takarta el a m?szerfalat a kormány ha feljebb állitottam. ( P307, Stilo meg Almera) Végignéztem a többit is: konkrétan: Opel Astra, Focus, Alfa 147, Toyota corolla stb
Nem vagyok japán autófanatikus de a 3 közül inkább ezt választottam. ( a Totya a felszereltsége miatt esett ki.)
Vigyáztam rá és megis hálálta. A fent leirtakon kivül semmi gondom nem volt vele. Én úgy vettem észre , hogy egy kicsit kényes (inkább jobban szereti a madgasabb oktánszámút) a benzinre. Észrevehet? a teljesitményjavulás.
Motorikusan pörgetni kellett ha igazán nagyon akartam vele gyorsulni, a végét nem tudom, 180 nál még ment volna...
Illetve egyszer ált a mutató 190 en, de ugye az nem pontos a GPS szerint (külön tartozék) csak 180 volt...
HA pörgettem, akkor 4 ezres fordulatszám felett már hangos a motor. Jelzem normál használat esetén 2.5 ezret fordul...
A klima nagyon jó, gyorsan h?tötte le az utasteret, bár ha a napon hagytam a kocsit akkor elég hangosan fújta be a hideget. ( bár ez a "hangos" relativ)
Fogyasztás:8,5 -et adtam meg de ez nehéz kérdés.
Nyáron hosszútávon, betartva mindenhol a Kresz el?irásait +10kmh :-) 5.6 , klimával 6.1 . a másik véglet:
télen nagyváros -10 fok, csak 6 km ert megtéve ( annyi a munkahely távolsága) 10 liter.
Bels?tér: Kényelmes vezet?ülés, a használt anyagok a m?szerfalon sima fekete m?anyagok, a nagy képerny? jól olvasható, a kormányról lehet kapcsolgatni, váltani az infót.
Mögöttem a hely már igen kevés volt. csomagtartó jól pakolható, a 72 centis tévé dobozostul befért :-)
Hibalista
- 800. km - Lambdaszonda jeladó (bár szvsz nem romlott el, de azért cserélték, mivel kigyult egy piros lámpa a m?szerfalon , mait szgéppel töröltek, utána nem jelentkezett a hibajelzés. De azért kicserélték.
- 2.év végén a 2 tompitott izzót cseréltem ki.
- A bels? világítás kapcsoló javitása, a középállás nem m?ködött. (kés?n vettem észre, hogy kiszámlázták-3500ft, a kötelez? szervizzel egyutt emlitettem nekik...szerintem belefért volna a garanciába...)
-
Ide hordtam szervizbe
Gy?r-Vektor, bár egy esett?l eltekintve (jeladócsere) nem volt kapcsolatom velük. A kötelez?t 2-3 óra alatt megcsinálták, az els? szerviz (15.000km 28 ezer, a 30ezres (2 év után) 25 ezer forintból megállt.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nissan Primera 1.6 Acenta, már megrendeltem :-) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
