A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Almera (2000-2007)

Almera 1.5 VISIA PLUS 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A jól kiválasztott Carisma-pótló :-))

Szöveges ítélet

A gépkocsi vásárlása elött komoly dilemmában voltam. Müszaki szakértő vagyok, és mondhatni olyan volt, amikor egy hozzáértő ember gondolkodóba esik, hogy mit vegyen. Nekem olyan autóra van szükségem, aminek az éves futás teljesítménye kb 50ezer km, lehetőleg gond nélkül. És mindezt elérhető középkategóriás áron. Az előző autó Mitsubishi Carisma volt 99-es, amivel két évig jártam, megbízható volt, nagyon szerettem. Talán emlékeznek kedves autóstársak, hogy ez évben juniusba Nissan hét volt, és jelen Almerát 2790000 alapárért meglehetett venni. Ekkor döntöttem mellette. Amugy is Japán örült vagyok, nekem nem kell csak japán autó. Nos a Nissan héten szerdára már nem volt egy darab autó sem, mind elvitték. Mondjuk, azt nem mondták csak konkrét kérdésemre, hogy ezek raktári tultárolt autók, 2005-ös évjáratuak. Nem tudom Nissanéknak lesz-e ebböl még peres ügyük, amikor több emberke rájön, amikor elakarja adni, hogy gyártási év miatt, tulajdonképpen egy éves autót vettek anno. De ezen csak elmélkedtem. Lényeg, hogy az autótol azt kaptam amit vártam. Mintha az előző Carismámban ülnék. A kapcsolók, kezelöszervek, szinte ugyanott, semmi tulkomplikált teljesen felesleges dolog. Benne van a klima, és 2 elektromos ablak, elektromos tükör, ami szerintem az alap igényeket ki is elégíti. Ebben a motor nem 1.6-os, hanem 1.5-ös, de teljesítményre szinte ugyanaz, 73KW. A sebváltó hangolása is szinte Carismás, pillanatok alatt meglehet szokni. Ami fura volt, hogy az autó magasabb, ezért billegősnek tünt. De ez az érzés megszünt kb ezer km után, de leginkább azután, hogy elvittem futómü állításra. Kellett is kicsit korrigálni. Mostanság másfél hónap után már 6000 km körül mentem vele, és mondhatom össze barátkoztunk. Fogyasztása az első oillanattól kezde, városban 7 liter, országuto 6.5 körüli. Hozzátartozik, hogy 90%-ban csak egyedül utazom, de szinte mindig megy a klima. Azért ez igy nem rosz fogyasztás. Az autó klima nélkül igen dinamikus, bár nem verseny autó. A klima ezt is megfogja kicsit, de nem vészesen. A belső világítás lámpám nekem is szinte az első pillanattól kontakt hibás volt, de megcsináltam. A sebváltó gomb zörgés nálam is előjött egy hét után, aminek az oka nevetségesen egyszerü. Le kell tekerni a gombot, és kiönteni belőle, a menet által beletolt megszáradt müanyag morzsalékot. Remélem az autóval nem lesz probléma, továbbra sem. Egy éves korában folytatom a tapasztalatok megosztását. Ezt az autót csak javasolni tudom azoknak, akik normális áron családi méretü, megbizható autót szeretnének venni. A csomagtér tető zsanérjának Dácsiás megoldását én is szóvá tenném. Ez elég sok helyet elvesz az amugy nagy csomagtartóból. // Igéretemhez híven visszatértem, igaz nem egy év után. Nos junius óta mentem az autóval már 19ezer kilómétert. Az autónak azóta sem volt a világon semmi baja. Fogyasztásom beált stabil 6.2-re. És ez vegyes fogyasztás!! Egy meglepő dolgot tapasztaltam. Felkerültek a téli kerekek, és mivel Michelin szerelmes vagyok, a téli gumi csakis Michelin lehet. Megdöbbentő módon stabilabb lett a futómüvem, az autó kevésbé lett szélérzékeny a Michelin gumikkal. A nyári gumim is Michelin lesz ezekután. Bocsánt, ez nem reklám volt, de nem gondoltam volna, hogy ekkora a külömbség a gyári Bridgestone, és a Michelin között. Jövő juniusban folyt. köv.

Hibalista

- Sebváltó kar zörgés. Belső világítás kontakt.

Ide hordtam szervizbe

Nissan Gödöllő. Kedvesek, gyorsak.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Carisma Következő autója? Csakis valamilyen Japán
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Almera 2000 (2002 - 2007)

További ítéletek (190 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)